Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
İdare bir yer ama daha güzel olabilir. BELEDIYE biraz daha el atmasi gerek. Bence eksikleri Mangal yakma yeri az. Oturak gerek Wc ler kotu durumda sabunluk filan yoktu. Kurumus cok agaç var sökülüp yenisi dikilmeli. Ve daha çok büyüyebilen ağaçlar olmali ki golgesine oturulmali. Cocuk oynama yerleri az. Yeşillik alan az. Etrafi otlar çevrelemis. Kum alan çok tozuyor. Bir kısmı yürüyüş alanina çevrilebilir. Çöp toplama olur olmadik zamanda geliyor
Ulu orta mangal yapılmış ve öyle bırakılmış. Onun dışında sorun yok. Bildiğin mesire alanı. Ağaçlar nizami dikilimiş üstelik 😀 Tuvalet, temiz su, mescit var.
Birçok kişinin birlikte faydalandığı harika bir bölge. Hafta içi çok daha sakin ve güzel. Sürekli temizleniyor ama bizlerin de geldiğimizde hiç çöp bırakmayarak temizliğe katkıda bulunmamız gerekiyor. Toprak üzerinde ufak tefek plastik çatal kaşık, ambalaj parçaları malesef ki kalmış ve farkedilliyor. Bireysel olarak bir küçük çöp parçasını topraktan uzaklaştırsak kısa sürede pırıl pırıl olur. Yine de diğer mesire alanlarına göre daha bakımlı.
Çok güzel bir mesire alanı
Güzel ve temiz yer. Mangal serbest. Otopark ücretsiz. Hafta sonları erkenden gitmenizi tavsiye ederim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.