Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bolu dağında lezzeti çok güzel bir mekan. Eti yumuşak. Yoğurdu güzel. Ortamı güzel. 1 kg pirzola, yoğurt, salata 3200₺ tuttu.
Çok temiz ve huzurlu bir mekan,manzarası fevkalade. Otopark sorunu yok
Bolu’dan her geçtiğimizde mutlaka uğradığımız, vazgeçilmez lezzet durağımız. Köftesi ve kuzu pirzolası harika, bal-kaymak ve yoğurt da kesinlikle denenmeli. Salataları çok taze, yanında gelen kızarmış ekmek ayrı bir keyif katıyor. Servis hızlı, çalışanlar ilgili. Yol üstünde gönül rahatlığıyla uğrayabileceğiniz bir yer.
Manzarasi harika personel ilgili. Serpme kahvalti kisi basi 800 tl biz oglumuza sadece yarim kilo sucuk istedik 2 serpme kahvalti aldik. Kahvalti ortalama gelen bazi seyleri ziyan olmasin diye geri yolladik (recel yesil zeytin falan )sonra hesap geldi serpme kahvatinin birini 400 tl dusurmusler almadigimiz seylerden dolayi🥰arkamizdaki masa 3 yetiskin 1 serpme kahvalti almak istedi adamda o serpme olmaz tabak hazirlariz deyince adam sinirlendi kardesim dunyadaki tek zeki sen misin ? Bu isletmedekiler tas mi yesin.
Fotoyu geç çekdim. Bolu dağında bir çok yerde kahvaltı et yedim. Buraya ilk defa geliyorum. Bu kadar başarılı bir yer görmedim. Saat 02:00 tek personel var salim bey. İnanmadık bu kadar başarılı hizmeti hiç görmedim. Artık her seferinde buraya gelirim.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.