Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Çok elit ve nezih biryer çalışanlar bomba gibi tam genç mekanı 🤠😻
Yiyeceklerde denediğim kadarıyla bir sıkıntı yok gayet lezzetli fakat çalışanları bi değişik. Özellikle bayan çalışanınız gerçekten çok kaba olduğunu düşünüyorum. Bir kaç kere de şahit oldum müşterileri resmen kovarcasına bir tavrı var. Kesinlikle çok itici. Ben olsam kovardım bile nasıl işe alındı bilemiyorum rezalet gerçekten....
Mustafa abi gerçekten iyi bir esnaf , müşterisi değil misafiri gibi davranıyorlar.kendimi çok rahat ve mutlu hissettiğim biryer
Harika bir yere ay ben bayılıyorum buraya çalışanlar güler yüzlü kendinizi evinizde hissediyorsunuz...tavsiyemdir bekleriz efenimm
Maşallah kendileri müşteri kovmakta çok tecrübe sahipleri
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.