Caddebostan Plajı 2
Geri
point of interest

Caddebostan Plajı 2

Caddebostan 3.9 (1209) ~45 dk
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Şezlonglar ve büfeler bulunan, yüzme alanları ve gün batımı manzarasıyla ünlü kent plajı.

Caddebostan Plajı 2 2
Caddebostan Plajı 2 3
Caddebostan Plajı 2 4
Caddebostan Plajı 2 5
Caddebostan, 34728 Kadıköy/İstanbul
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

E
Emre Guney
3 hafta önce

Yarın plaj açılıyor, giyinme kabinleri dikiliyordu en son, yarına hazır olur. Plajın sol tarafı güzel, taş yok. En sağ taraf berbat halde çok yosunlu ve kum da güzel değil. Orta kısımda ise yosun olduğuna aldanmayın, denizin orta kısmı mükemmel, en güzel taraf o taraf

B
Busenur KÖKSAL
11 ay önce

Girişler İstanbul kart veya kredi kartı ile turnikeli. Tam 120 öğrenci 60 TL şuan güncel fiyatı. İçeride giyinme kabinleri ve duş var. Haftaiçi gittiğimizde boşta şezlong şemsiye yoktu ama oturup bekledigimizde kalkanlardan aldık. Kalabalıktı çok, haftasonu özellikle düşünemiyorum. Deniz çok pisti bu yüzden daha çok puan kırdım. Kumsal olsa da dibinde taşlar yosunlar bol. Temiz bir deniz değildi. Beltur Kafe var yiyecek icecek alabileceğiniz, fiyatlar normal dışarı ile aynı.

M
Melisa Kermen
11 ay önce

Aklı olan kesinlikle gitmez. Arkadaşımla gittim dün suyu o kadar pis ki yemyeşil ayrıca denize girer girmez ayağımıza batan camlar ve keskin taşlar yüzünden iki ayağımda 3-4 yerden kesildi iki ayağımda sargıda şuan yürüyemiyorum. Ayrıca oradaki herkes yamyam gibi olduğu için arkadaşımın çantada duran telefonu çalındı. Kesinlikle gitmeyin berbat bir yer

T
Tamer Bozkurt
3 yıl önce

Şehir içi ve ulaşım kolay olduğu için tercih edilebilir dalgasız sığ olması iyi bir tarafta taşlar var diğer tarafta yosun dolu yüzme bilip şerit dışına çıkarsanız fena değil aslında burada İBB iş düşüyor parayı alıyor ama bakım yok burası plaj olarak kullanılacak ise neden taşlar temizlenmiyor cokmu Zor bilmiyorum. Ücret makul sezlong şemsiye duş dahil kişi başı 30 TL çocuklar ücretsiz İstanbul kart basıp geçiliyor kart boş diye düşünmeyin kapıda dolum makinası var soyunma kabini var tuvalet olmadığı için soyunma kabinlerine isemisler hep çiş kokuyor böyle bir işletmede tuvalet olmaması akıl alır gibi değil burdan yetkililere sesleniyorum neden cokmu Zor buraya portatif tuvalet koymak en yakın tuvalet 300mt ilerde parkın içinde oda 1tl. plaj içinde beltur kafe var çay kahve soğuk içecek sandıvic Burger tost var fiyat makul herşeye rağmen şehir içinde böyle bir yer olması büyük nimet gün batımı muhteşem herkes deneyimlesin çekinmeyin küçük şeyler ile mutlu olabilir siniz

A
Adnan Güven
11 ay önce

Ben ailemi getirdim daha girer girmez kardeşimin ayağına kestane battı ve burada müdahale edemediklerini , acile gitmemiz gerektiğini söylediler. Su okadar kötü ki taşlık ve her yer kestane içinde. Yüzmek için asla ama asla gelmeyin ve boşuna yol katetmeyin.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.