Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Güzel, ormanın içinde doğa ile iç içe geçmiş, içinden geçen küçük ama buz gibi suyu olan yaklaşık 50 dönüm araziye kurulmuş kamp ve izcilik yeri. Ancak şuan atıl durumda.
Tamamen harabe halde. Yolu ise aynı şekilde SUV tarzda veya yerden yeterince yüksek bir araç olmadan çıkılamaz durumda. Bildiğiniz ormancı yollarından geçerek ulaşıyorsunuz. Karşılığında ise harabeye dönmüş bir kamp alanı buluyorsunuz. Etrafındaki çitler bile yer yer harap olmuş açık alanlar var. Yani tam anlamıyla korumalı bir alan değil. Wc banyo güvenlik vs tarzında hizmetlere ulaşacağınızı düşünerek gidecekseniz gitmeyin. Onun haricinde kamp alanı olarak güzel, çadır atılacak yeşillikler var, içinden akan ufak bir ırmağı var. Ben kamp alanının konumunu ve yapısını güzel buldum fakat büyükşehir belediyesine ait olmasına rağmen bu şekilde bakımsız bırakıldığı için 3 yıldız veriyorum.
Şahane bir kamp alanı. Etrafta yabani hayvan için çitler var o güzel olmuş. Ufak bir mutfak var. Çöp çok uzakta kalıyor bu da insanımızın orayı kirletmesine sebep oluyor sanırım. Kamp alanına birkaç çöp kutusu konulabilir.
Yolu kötü arabanın altı vurur. Ortam çok güzel kamp yaptım tavsiye ederim. Yolda dönğlte önümden çakal geçti. Uludağ a doğru yürüyüş yolu var
Kamp yeri olarak tecrübem olmadığı için Tavsiye edemiyorum Ancak 2 km daha devam ederseniz Bu ahşap ev ve dere sizi yoldan çıkaracak Tavsiyem hafta arası görülmesi
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.