Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bu sene iyice pislenmis deniz,giris kismi bile yosun kayniyor.Ve Marmara denizinin neredeyse buyuk bir kismi bu sene kahverengi denizanalari ile dolu.Ayagimizi bile sokmadik denize.Asiri kalabalik,arabayi park edecek yer cok zor bulduk.Vakit kaybi
Kalabalık kalabalık kalabalık..Park edecek yer yok.Uzunca bir sahil var ancak balık istifi gibi insan dolu.Pazar günü için konuşuyorum.pilaj çok güzel.Deniz güzel.Sahilde yürüyeyim diyorsun çip kutuları tika basa dolmuş taşmış insan kalabalığı çok.malesefki kitle de hem esnaf olarak hem insan olarak çok değişmiş.cok rahat hissetmedim.
Büyük kumla Plajı pansiyonların sahiplenmesi yüzünden yok denecek kadar az ve bakımsız küçükkumla plajları ne nazaran Bakımlı ve güzel değil sadece siteler e İskele yanındaki plajda denize girilebilir çay bahçesinde çay içilebilir tavsiye olarak küçükkumla Yunuslar gölgesi Denize girme açısından plaj bakımından en iyi bölgedir tavsiye ederim
Büyükkumla bizim çocukluğumuzda çok güzel tek tük yerleşim yeri vardı oldukça gelişmiş geliştikçe kirlenmiş tabii en güzel saatler benim için akşam tenha sessiz serinlemek için ideal tam kafa dinlemelik.
Hiç aktif olmayan bir yer. Arkadaşlarla kamp yapıp yüzülebilir ama ailecek veya kız arkadaşla gidilmeye yüzmeye değmez. Onun yerine Kucukkumla sahili düzenli ve temiz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.