Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Arkadaş tavsiyesi üzerine Bursa’dan kalkıp özellikle bu alana gittik tarafsız olarak yorumlayacak olursak burasına kamp alanı ve piknik alanı demeye 1000 şahit lazım araç başına 300 TL para alıyorlar fakat hizmet diye bir şey yok Tuvaletler tıkanmış çalışmıyor Sular sıcak değil su sıkıntımız var dedi adam girişte İnşallah buraya gitmeden bu yorumları görürsünüz
Giriş de güler yüzü ile bizi karşılaması için abiye teşekkür ederim . Kamp alanına ilk giriş izlenimi olarak ağaçların olması gölgede çadır kurmaya birebir. Hemen denize girip geri çadıra geçilebilir temiz güzel bir alan hem kamp hem piknik yapabilir bir aile ortamı mevcut . İçeride duş lavabo ve bulaşık yıkamak için yerler mevcut . Ben uzun süredir kamp atan birisiyim gayet beğendim . Herkese tavsiye ederim . Markete 1.5km mesafe araç ve motosiklet ile kolayca gidilir .
Deniz sahil çok güzel aile yeri alkol yasak olmasi süper. İşletme sahibi de iyi bir arkadaş tavsiye ederim
Harika bir yer kesinlikle tavsiye ederiz Denizin yanında ağaçların altın da oturabilirsiniz
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Harika bir doğa deneyimi! Ailece geldik ve gerçekten çok memnun kaldık. Deniz kenarında, zeytin ağaçlarının altında denize sıfır kamp yapılabiliyor, muhafazakar bir aile yeri, aynı zamanda Piknik yapabiliyorsunuz. Tabiki herkesin beklentisi farklı ama ailece sakin ve deniz kenarı bir yer arıyorsanız mutlaka gelmesiniz Akşam güneş batarken deniz manzarası eşliğinde oturmak müthiş keyifliydi. Doğayla iç içe, denizin hemen kenarında mükemmel bir kamp ve piknik alanı… ama ne yazık ki bazı ziyaretçilerin çöplerini bırakıp gitmesi çok üzücüydü. Böyle güzel bir yeri temiz tutmak hepimizin sorumluluğu. Lütfen geldiğiniz gibi gidin; çöplerinizi toplayın, doğayı koruyun. İşletme sahipleri ve Personel elinden geleni yapıyor ama yetişmek bazen mümkün olamıyor herkesin duyarlı olması şart. Para veriyorsunuz diye içtiğin pet şişeyi denize atıp sonrada burası pis diye şikayet edemezsiniz. İşletme sahipleri ellerinden gelenin fazlasını yapıyor. İnsanların sorumluluğunu bilmesi lazım Deniz bizim, sahil hepimizin! Güleryüzlü misafirperver işletme sahiplerine bizi müşteri değil misafir olarak ağırladıkları için çok teşekkür ederiz. Herkese bu güzelliği tavsiye ederiz.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.