Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Bir Bursalı olarak kar duatugunde kayak Yasin da bol oksjien için bizim olmaSa olmazimizdir ULUDAG
Ulkemize tatile gelen o 1%lik zenginlerden degilseniz, beklentinizi ayarlayip gelin. Hersey dinar ya da dolar kazaniyormussunuz gibi fiyatlandirilmis. Kimse gozunuzun yasina bakmiyor. Dag cok guzel, kar cok guzel, ama bir guzel gun gecireyim dersen adam basi 5bini gozden cikaracaksin. En az. Kayak/snowboard/snowmobile dersen onu 10 yap.
Telesiciye binecektim fiyatlar 400 tl ve sadece otel müşterilerini bindiriyorlar yni paramla rezil oldum o yerde insanlık bitmiş 20 kez boş gönderiyorlar yok efendim bozuk diyorlar ve görevliler sadece telefena bakıyorlar sizle ilgilenmiyorlar bile
Kar keyfinin en güzel adresi
Çok güzel bir yer Uludağ
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.