Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Plaj güzel ama sağolsun suriyeden gelenler mahvetmişler, üstüne üstlük bizim insanlar normal günlük iç çamaşırları ile giriyorlar(evet bayan erkek iğrenç bir görüntü ve gerçekten yakışmıyor). Belediyemiz tarafından yapılmış bizim için güzel vakit geçirelim diye ama mahvetmişler. Soğuk olarak dondurma,mısır yiyebilir ve soğuk içecek içebilirsiniz buradaki kafelerden 😑😔
Sahil idare eder. Ama denizin her yerinde deniz anaları var. Her an üstünüze yapışabiliyor. Bu yönden biraz sıkıntılı. Haftasonu baya kalabalık oluyor. Yalnız en sevdiğim yönü sahil boyunca Cafe ler filan var yemek için çok güzel mekanlar var. Sahile kendi şemsiyenizi getirebileceğiniz gibi şezlong olan yer de mevcut. Şezlong olan yerin girişi kişi başı 25 TL ama saat 18.00 da şezlong lar kaldırılıyor yerine masalar konuluyor. İdo seferleri de buradan yapılıyor. Genel itibari ile gelinip görülmesi gereken yerlerden bir yer. 2 puanı denizin temiz olmamasından kestim.
3 Yıldız çok olabilir. Deniz kenarıli yer , oturup kahve içmek için tevsiye ediliyor , hiç plaj falan sayılmıyor , denize giren ne duş bulur ne temiz su . Bakımsız bir yer , orada güneş altında yana yana oturup denizi izleyebilirsiniz. İyi tarafı denizden çok yakın olması .
Kolay ulaşılabildiği için güzel bir yer . Denize girilebilir. Belli yerlerde iptidai de olsa giyinme kabini var. Yürümek için de güzel. Kafe ve dondurmacıların fiatları çeşitlilik gösteriyor. Akşam su muhallebicisini denk getirirsem alırım.
Yürüyüş yapmak için iyi ama gerek plaj gerek çevrenin temizleği açısından çok kötü. İlginç bir şekilde gerekli özen gösterilmiyor. Senelerdir iyiye gitmesi gerekirken hiç bir ilerleme göremedik
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.