Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Denize girecek dostlar saat saat 09: 00 ile 13:00 arası gitmelisiniz.Öğlen hem dalga hemde deniz kirlenmeye başlıyor.Başlangıç yerinde taşlar var ama denize içine ilerledikçe kuma dönüyor.Yosun var biraz ,giyinme alanı ve duş bölümleri mevcuttur.
halk plajı olmasına rağmen yeteri kadar temiz ve duş alma ve soyunma kabini var. deniz o kadar temiz ve durgun ki çok şaşırdım 50 metre açılınca bile suyun dibini görebiliyorsun kıyıya ilk 4 - 5 metre taşlı sonrası ince kum ben memnun kaldım yine gelirim ben buraya
Pazar günü öğle saatlerinde geldik. Şemsiyesi ve sandalyeleri ile gelen insanlar vardı plaj geniş ve kumlu. Deniz de dalga giderek arttı ve denizin içindeki otlar ve yosunlar cogaldi. Deniz bana kirli gelmedi sadece ot yosun tarzi şeyler rahatsız edebiliyor. Tamnuz ayi basina gote su sicakligi da gayet iyiydi. Bir belediye görevlisi kumsaldaki plastik cam sisleri çöpleri topluyordu elindeki maşa ile. Ben de denizden çöp çıkardım. Güzel ülkem daha iyisini hak ediyor. Bidaha gelir miyiz bilemiyorum ama bu bölge için idare eder bir plaj.
Bursa'ya yakışır bir plaj olması gerekir ama güzel bir yer. Seviyorum burasını. Şemsiye ve gölgelik alanlar gerekli. Ağaçlandırılsa aliyyül âla. Soyunma kabini, tuvaleti ve duşu güzel. Genel olarak da temiz bir sahil.
Bakımsız kimsesiz gibi plaj çok iyi ama bakım yok heryerde dalgadan gelen yosunlar var ilgilenen yok oturmaya yeri yok herkes yerlerde oturuyor
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.