Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Burdur diyince akla gölü gelir. Gerçi bayağı bir çekilmiş her yılda çekilmeye devam ediyor. Gölün hemen üstünde çam ağaçları içinde düzenlenmiş piknik alanı. Küçük bir büfesi var buradan soğuk iceceklerinizi temin edebilirsiniz. Et , mangal gibi şeyleri yanınızda getirmekisiniz. Paralı bir alanda mevcut eğer bunlara uğraşmak istemiyorsanız ikinci bir şansınız var. Akşam saatrlleri tercih edin çünkü yaz ayları çok sıcak oluyor. Ayrıca gün batımına doğru gölün manzarası muazzam. Alkol tüketimi var bu alanda bir büfede satılıyor bir yerde namaz kilanlar bir yanda bira içenleri görebilirsiniz.
2022 yılı temmuz ayı ortasında ziyaret ettim.Burdur merkezden en fazla 10 dk uzaklıkta. Piknik masaları yeni ve güzeldi.Ama tuvaletler maalesef.. Ayrıca insanların piknik sonrası çöplerini poşete koyup olduğu yere bırakması ( ki çöp konteynerleri var) ve otomobillerini piknik masasının yanına kadar getirmekteki ısrarları çok garipti.Tepeye doğru çıkarsanız özellikle gün batımı güzel manzarası var.
Orman alani cok guzel, dogasi vs fakat tuvaletler rezalet. Huc ilgilenilmemis. Lavobolatda su yok. Disarida bir musluktan su akiyor.
Gorsel olarak cok guzel yalniz cok tehlikeli bir göl bastigin gibi bir anda 1_2 mt lik cukurun dibine batiyorsun yanimda bir kac kisi batti,telefonlari suya dustu ve bozuldu ALLAH Korusun cocuk olsa olebilir
23 temmuzda karavan ile bir gün kaldık. Tuvaleti pis ama kullanılabilir,suyu var etraf genelde temiz ancak insanımız pis ve hor kullanıyor.Karavanın etrafindaki çöpü toplayınca rahat kaldık.Bekçi saat 4 e kadar gürültüye müsade etmiyor .
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.