Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Akşam saatlerinde gittim, manzara gerçekten büyüleyiciydi. Şehrin ışıkları yukarıdan çok güzel görünüyor, fotoğraf çekmek için harika bir yer. Yürüyüş alanı temiz ve düzenli, ortam sakin ve huzurlu. Çay bahçesinde oturup manzarayı izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Trabzon’da akşam vakti mutlaka uğranması gereken yerlerden biri.
Tüm şehir manzarasını izlemek için harika bi yerdi.İçerisi çok düzenliydi yürümek için ve oturmak için birsürü yer yapmışlar. Burdan bakınca daha da çok sevdik Trabzon’u❤️💙
Giriş ücretli emeklilere indirim yapıyorlar içerideki cafede fiyatlar makul manzara oldukça güzel yaklaşık 1 km lik bir yürüyüş parkuru var 600. metrede cam teras var.
Trabzona geldiğinizde çay içebileceğiniz çok güzel bir yer bir deyürüyüş parkuru var yaklaşık bir km 60 tl kişi başı aynı yolu üst taraftan yürüyebilirsiniz bedava…
Şehri yukarıdan izlemek için mükemmel bir konum. Boztepe'de keyifli bir yürüyüş yapabilir, yol boyunca dinlenip bir şeyler yiyip içebileceğiniz kafeleri bulabilirsiniz. WC imkanı da mevcut ve otopark ücretsiz. Seyir terasına giriş ücreti 60 TL, ve cam terasa giriş için ek bir ücret ödemeniz gerekmiyor
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.