Boyalıca Kültürpark
Geri
Park

Boyalıca Kültürpark

16860 İzni̇k/Bursa 4.3 (197) ~30 dk
Park
Kamp Alanı
Childrens Camp
Konaklama
Kafe
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Boyalıca Kültürpark 2
Boyalıca Kültürpark 3
Boyalıca Kültürpark 4
Boyalıca Kültürpark 5
Boyalıca, Boyalıca Köyü İç Yolu, 16860 İzni̇k/Bursa, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

b
bemy (bemre.exe)
5 ay önce

Yürüyüş yolunda bulun ufak çay bahçesine uğramayı unutmayın. Sahibi çok sıcak kanlı.

J
Jinyan Li
7 ay önce

Çok güzel bir yer, Adnan bey yönetiminde, çok iyi bir insan, sakin muhteşem bir yer, 12 ay piknik imkanı var. Kesinlikle tavsiye ederim ve tekrar geri gelmek isterim.

M
Muaz Uymaz
3 yıl önce

Karavan ile bir hafta konakladık. Alt yapısı hazır değil karavan için ama Adnan bey her konuda yardımcı oluyor sağolsun. Tabi fiyatı da ona göre :) Çekme karavanı gölün dibine koyarken de olduğu yerde çevirirken de sağolsun yardımcı oldu. Su almakta sorun yok yalnız elektrik için güneş panelinizle başbaşasınız. Powerbank , Laptop vs şarjı için yardımcı oluyor. Siyah suyu, park girişindeki lavaboya boşalttım. İçeride mangal yakılabiliyor. Genelde sakindi ortam. Hem kafa dinleyip hem göl manzarasına doyduk. İçeride burada büyümüş köpekler var ama bir zararları yok, sizden korkuyorlar zaten. Boyalıca köyü sahili de kısa yürüyüşler için uygun. Hava güzel iken keyifli zaman geçirebilirsiniz.

R
Raşit Turgut
2 yıl önce

Muhteşem güzel bir aile işletmesi.adnan abi sağolsun her ihtiyaca yardımcı oluyor.göl manzarası zaten bambaşka ölmeden önce görmem gerek dediğiniz yerlerden.mini büfe tarzı içecekler mevcut mangalınızı göle sıfır yerde yakıp yiyebilirsiniz yeşillik ağaçlık alanı bol tuvalet şarj imkanı var göl pırıl pırıl tertemiz işletme güleryüzlü fiyatlar çok cüzzi miktarlarda .orhangaziye 15 dakika yolu güzel asfalt.sessiz sakin şirin bir yer kendine ait güzel kum plajıda var.çıkın çıkın gidin pişman olmazsınız

r
reba şeref
8 ay önce

Yağmurlu bir günde gittik oturacak üstü kapalı tek bir tane bank koyulmuş etrafı ıslaktı. Kahvaltımızı yaptık manzara güzel ama etrafa çöp atmaktan başka birşey yapmamışlar.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.