Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Hem lezzetler çok başarılı hem de mekanın atmosferi harika. Çalışanların ilgilisi ve güler yüzlülüğü kendinizi özel hissediyor. Arkadaşlarımla günün yorgunluk yemeğini yediğim, çocuğum oynarken ise keyif kahvesi içebildiğim nadir yerlerden. Teşekkürler 🌸
Yemeklerin lezzeti gerçekten efsane. Ortam son derece temiz, personel ise güler yüzlü, ilgili ve çok kibar. Özellikle Neslihan Hanım bizim için ayrı bir favori 🌸
Sabah saat 8:45 te google yorumları okuyarak gittik.Mekan güzel nezih temiz bir yer.Kahvaltıyı beğendik bizimle ilgilenen bayan gayet güler yüzlüydü.Tek başına hazırlamasına rağmen gayet hızlı idi.Biz memnun kaldık.Tekrar gidermiyim tabiki ewet.Ayrıca çocuklar için alan mevcut
Gerçek Mascarpone peyniri ile yapılan Sansebastian keyfi inanılmaz lezzetli 💙 bu lezzeti Bolu da bulabileceğiniz tek nezih yer. Güler yüzlü Personeli ile sıcak samimi bi ortam arayanlara tavsiyemdir.
Aslında hep geldiğimiz bi yer fakat bu siparişimiz bizi üzdü , baya baya fazla kızarmıştı çünkü , geldiğinde dökümde de kızarmaya devam etti ve sonuç olarak resimde ki gibi . altında ki biber ve soğanlar hariç sadece etlerini yiyebildik. (bu mekanda ilk kez fajita siparişi verdik ) . Ama pizza çeşitleri harika tavsiye ederim 💐
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.