Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Mekana ilk defa geldim. Çok güzel ortamı var gitmenizi tavsiye ederim. Yemekleri ayrı bir lezzetli çok güzel çalışanların hepside gülen yüzlüler fiyatlarıda gayet uygun teşekkür ederim.
Yol üstünde durup geldiğimiz bir mekan oldu iftar menüsünü denedik ve tek kelimeyle muazzam et çökertme istedim yumuşacıktı eti eşim tava yedi o çok beğendi özellikle güllacına aşık oldum ellerinize sağlık
Boluda yediğim en lezzetli lahmacundu genel olarak deneyimlediğim bütün ürünleri çok lezzetliydi. Temiz ferah ve güler yüzlü bir işletme olmuş her şeyiyle çok beğendim fiyatlarda normaldi hayırlı olsun.
Uzun zamandır yediğim en lezzetli tavuk kanat ızgaraydı. Baharata boğmadan bu kadar leziz bir tat için tebrik ederim. Güleryüzlü hizmeti da tadı tuzu 😋 Teşekkür ederiz, mutlaka gitmeniziz öneririm.
Kesinlikle denenmesi bir yer bolu merkezde birinci kalite diyebilirim! Saygilar..
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.