Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Fiyatların yüksek olmasından ziyade; et fiyatı bir yana, köfte ve tavuk fiyatları bir yana. Aradaki uçurum insanı düşündürüyor. İlk çatalı köfteye attıysanız yemeğin geri kalanı için beklentiniz düşüyor. Köftenin tadında belirgin bir karakter yok. Ette ise görüntü mükemmel ama lezzet yok. Tavuk kanat çok büyük ve diğer her şey gibi az pişmiş olduğu için biraz rahatsız etti. Genel olarak bir az pişmişlik ve lezzet eksikliği hakim. Bunların yanında salata çok taze ve lezzetli. Özellikle salatadaki soğan, lezzetiyle beni şaşırttı. Kaymaklı karadut pekmezi, tüm yemeği bıraktırıp kendini yedirtiyor. Damakta bıraktığı tad inanılmaz. Kızarmış ekmek gönderilmesi güzel ama onda da sonradan gelenler tam kızartılmamıştı. Kısacası bir standart yok gibi. Bir bakışta fiyatları görebileceğiniz bir sergileme yok. Menü isteyip kontrol etmelisiniz. Garsonlar ilgili, atmosfer güzel. Manzara zaten işi kurtarıyor. Aralık 2025 dolaylarında fiyatlar görselde paylaştığım gibi (yaklaşık 70 dolar). Et fiyatındaki dengesizlik tüm hesabı olumsuz etkiledi. Not: Etin kilosu vb. hesaplamalar sunmak doğru bir bakış açısı mıdır? Gramaj veya adet ayarlaması yaparak adisyona etkisinin ayarlanması gerekmez mi? İşletmecilik başarısı detayların birleşiminden ortaya çıkmaz mı?
Her yıl memleket dönüşünce rutin olarak buraya uğrar, güzelce yemeğimizi yeriz. Atmosfer çok güzel, çalışanlar misafirperver ve ilgili. Lezzet her zamanki gibi iyiydi. Izgara ve köfte aldık. Fakat ızgara biraz az pişirilmişti. Ek olarak getirdikleri kızartılmış ekmekleri yedikce altta kalanların kızartılmamış olduğunu görebilirsiniz. Benim için çok eksi bir şey değil fakat söylemekte fayda var. 5 kişilik bir aileyiz, 3800 TL ödedik, kişi başi 760’a falan denk geliyor. Hak ediyor açıkçası, gelip doyup çayınızı içip memnun olarak ayrılırsınız. Yolunuz düşerse uğramanızı tavsiye ederim.
Çocukluğumdan aklımda kalan bir bölgedir Bolu dağı yolu ve oradaki ızgaracılar. Yolum düşünce bir tanesine uğramak istedim ve burayı seçtim. Sipariş öncesi eski gelenek devam ediyor ve masaya bal yağ geliyor. Bu mekan tadını beğendiğim farklı bir pekmez ve manda kaymağı da getirdi. Tatları güzeldi hala devam etmesi nostaljik güzel bir şey. Yemek olarak çizik, yarım porsiyon köfte ve yarım porsiyon sucuk aldım. Ekstra olarak çoban salata ve yoğurt istedim. Çizik yağlı kara olarak da bilinen ince kesim et, tadı gayet başarılı, sucuğu pek beğenmedim baharat vb. olarak eksik geldi. Köfteyi ise çok beğendim keşke daha çok yeseydim diye düşündüm. Çoban salata lezzetliydi resimde küçük gözüküyor ancak gayet büyük ve yeterli. Yoğurtta keza öyle oldukça bol ve tadı gayet güzel. Mekanın manzarası oldukça güzel tepeden vadiye ve yola bakıyorsunuz. Fiyatları biraz pahalı ancak bölgenin özelliği sebebiyle makul karşılıyorum toplam 1550 TL ödedim.
Sırf nostalji olsun diye geldiğim ve esnafa destek olmak amacıyla uğradığım Muhtarın Yeri işletmenizde 1,5 kilo pirzolaya aldığınız 7 bin lira kazık hesaptan sonra bir daha size selam dahi vermem!. Ayıptır be kardeşim!. Kilosu 1,500 lira olan pirzolayı işletme masraflarını koyup 3 bin liraya satmanızı anlarım da, kilosunu 5 bin liradan müşteriye yaslamanız ticari ahlaksızlıktan başka bir şey değil!. Bir de arkadaşlara eşe dosta tavsiye ediyorum iyi bşr yerdir, iyi esnaflardır diye ama tavsiye eden ben bu kazığı yediysem gelip kazık yiyenler kim bilir arkamdan ne küfürler etmişlerdir bana!. Ayıptır, günahtır bu yaptığınız!. Vallahi herkese söyleyeceğim bu fırsatçılığınızı!!!
Tek kişi gidiyorsanız kesinlikle menüye aldanarak sipariş vermeyin. Yoğurt salata gibi (çoğu yerde ikram olarak verilen) ürünlerin fiyatı hesap geldiği zaman kaç kişiyseniz kişi başı olarak değişiyor. Açıklama ise biz böyle çalışıyoruz şikayetiniz varsa patrona iletebilirsiniz oluyor. Hesap geldiğinde sürprizle karşılaşmak istiyorsanız gelmelisiniz. Etraftaki benzer yerlerde de yemek yedim böyle bir şeyle karşılaşmamıştım. gelecek kişilerin bilgisi olması amacıyla yazıyorum. Ha bu arada ekleme yapmak istiyorum kişi başına göre fiyat biçiyorsunuz madem o getirdiğiniz salata 2 kişilikse tek kişiliği bir avuç falan mı ?
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.