Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Ortamın enerjisi çok güzel çalışanlar ilgili tostları kahveleri lezzetli mekân da büyük.
San sebastian yedim ve yanında filtre kahve içtim. İkisi de gayet güzeldi. Antep fıstıklı tatlıyı sevmedim. Fiyatlar da piyasaya göre ortalama. Çalışanlar da gayet yardımcı ve güler yüzlüydü. Tavsiye edilir 👍🏽
Bolu ya yurtdışından gelen bir misafir olarak gozlemlediğim kadarıyla ,, Ortam süper 👏👏👏👏 yiyecekleri lezzet bakımından hem göze, hem damak tadına uygun . Bolu için çok guzel bir mekan
Güleryüzlü ve samimi bir ortam.Tatlılar ve kahveler çok güzel özellikle çılgın ayıyı tavsiye ederim ❤️❤️
Ortam genel anlamda guzel. Hizmet tatmin edici. O gun biraz sicakti cok keyif alamadim belki serin havalarda daha iyi olabilir ornegin bir yagmurlu havada
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.