BOLU ANTEP SOFRASI YÖRESEL LEZZETLERİ
Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Ankara’dan Bolu’ya cantanem ,nurtanem, birtanem ile gezmek için geldik ve şans eseri harika bir lezzet durağı keşfettik. Öncelikle bizimle çok ilgilenen Ersin Bey’e muazzam misafirperverliği için kalbten teşekkür ediyorum. Fotoğraflarda görünen Bolu Antep Sofrası'nda yediğimiz tüm yemekler tek kelimeyle mükemmel ve olağanüstü lezzetliydi; masadaki her ikram ve ana yemek ve tam anlamıyla bir gastronomi şöleniydi. Lezzetlerin yanı sıra, işletmenin hayvan dostu olması kalbimizi bütünüyle fethetti. Kapıdaki can dostlarımızı, minik kedileri sevgiyle beslediklerine bizzat şahit oldum. Hem harika bir esnaflık hem de muhteşem bir vicdan örneği! Bolu’ya tekrar geldiğimde kesinlikle koşarak geleceğim tek restoran burası olacak. Herkese şiddetle tavsiye ederim! 💯
Boluya gelmişken yöresel yemek arayışına girdik ancak bayramın ilk günü olduğu için aradığımız yerler kapalıydı. Daha sonra yolumuz yorumlardan buraya düştü. Tabi ister istemez içimizde buruklukta vardı. Ancak personelin güler yüzü yardımları yemeklerin lezzetleri olsun geldiğimize hiç pişman olmadık. Eşim adana dolama istemişti onun yerine yanlışlıkla ali nazik geldi ister istemez hafif hayal kırıklığı oldu ama gelen kebapta güzeldi. Kilis söğürme kebap harikaydı. Öncesinde yuvalama çorbası içtik aynı şekilde harika. En sonda vişneli ekmek kadayıfı iyiydi. Tavsiye ederim.
Gezerken denk gelip girdiğimiz bir mekan. Özellikle beyranı çok lezzetli mutlaka denemenizi öneririm. Kebapları da oldukça lezzetli. Antep mutfağına düşkünseniz mutlaka bi şans vermenizi öneririm. Önünde park yeri bulmak biraz zor ama ara sokaklara park edebilirsiniz. Çalışanlar oldukça ilgili ve güleryüzlü. Fiyatlar piyasa ortalamasında. Porsiyonlar oldukça büyük ve doyurucu. Sahipleri antepli olduğu için lezzetleri gerçekten çok iyi. Mekan tasarımı da oldukça yöresel.
Tereddüt ederek gelmiştim. Özellikle de Bolu ya gelip de antep yemeği mi yiyeceğiz diyen iç sesime rağmen geldik ve iyi ki gelmişiz dedim. Bir daha geldiğimizde misafirlerimizi de getiririz diye ayrıldık. Öncelikle işletme sahibi Ersin Bey’e ilgi ve samimiyeti için ayrıca teşekkürler. Menü ve önerilerilerine guvenerek kendisin tavsiye ettiklerini yedik ve lezzetliydi. ikramları lezzetli, porsiyonları da büyük. Gidin, önerin, yorum yapın.
Yemekleri gerçekten çok güzeldi. Ellerine sağlık. Ev aradığımızı söyledik ve çok yardımcı oldular. Bizimle ayrı ilgilendiler. Fiyatlar genel olarak bir tık yüksekti fakat lezzeti gerçekten çok iyiydi. Tasarım yöresel olduğu için bana farklı geldi. Kebap yemek için gerçekten güzel bir mekan.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.