Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Giriş ücreti 500tl. Girişte güvenlik yok zabıta ilgileniyor. Karavan ve çadır yerleri var. Eylül ayında gittik sakin çadır kurma yeri temiz. Alanda wc/duş var onlarda temizlik yetersiz. Duş başlığı düzgün çalışmıyor. İçeride yok ama yakın mesafede market vs ihtiyaçlarını alabileceğin yerler var. Mutfak alanı yok. Yan tarafında plajı var.
2025 Temmuz ayı üçüncü haftası itibariyle bir kaç gece konaklama imkanı bulduğumuz Serik Belediyesi Boğazkent Karavan Parkından memnun ayrıldık. Bu imkanı sağlayan Serik Belediyesi'ne çok teşekkür ediyorum. Tüm belediyelere örnek olmasını diliyorum. Bu tarih itibariyle gecelik 500 lira. Her karavana elektrik sağlanmış. Su var. Tuvaletler yeterli ve temiz kapalı duş ve 24 saat sıcak su imkanı var. Bulaşık alanı var. Güvenlik kameraları olduğu gibi zabıtada da sık sık kamp alanını ziyaret ediyor. Çevre düzenlemesi yapılmış, etrafında ücretsiz mangal alanları , yürüyüş yolları var. Sahile 200 metre mesafede. Sahilde ücretsiz şezlonglar, duş ve kafeterya var. Denizi biraz çabuk derinleşiyor, sabah genelde sakin ve temiz öğleden sonra dalgalanıyor ve kirleniyor. Bu sene gezdiğim yerler içinde en düzgün karavancı arkadaşları burada gördüm. Zabıta memuru arkadaşlar da çok nazik ve her konuda yardımcı oldular. İsmi geçenlere teşekkür ediyorum. Çocuklar da burada arkadaşlar edindi ve hoşça vakit geçirdi. Bu sebeple çıkış gününü uzatmak gerekti. Tesisin eleştirilecek en önemli ihtiyacı giderler. En kısa zamanda o da olur inşaallah. Ağaçlar henüz küçük olduğu için gölge kısıtlı. Bizim kaldığımız süre zarfında yakında yer alan düğün salonundan rahatsız yaşamadık. Yalnız sahil bir hayli kirletilmiş ve maalesef kirletilmeye devam ediyor. Bazıları getirdiklerini götürmek yerine bırakıp gitmeyi tercih ediyor. Bu sorun yalnızca bu plajın sorunu değil, gittiğimiz her yerde karşımıza çıkıyor maalesef. Boğazkent Karavan Parkından ben memnun ayrıldım, tavsiye ederim. Serik Belediyesi'ne teşekkür ediyorum.
Çok güzel düşünülmüş bir karavan Park alanı. Sadece atık dökmek için gider yok. Ancak gerek bulaşık yıkama yerleri, gerek duş ve WC ler olsun gayet güzel. Süreli olması iyi olmuş, buna rağmen ilk defa gittim yer yoktu. Ortaya çim alan kenarında bir yer bulup yerleştik. Burası bile doluydu. 2 gün sonra çıktık. Herkes 15 gün durmak zorunda değil. Herkesin yararlanması gerekir. Sahilde şezlong hizmeti var ve ücretsiz. İçeceğinizi alıp gidebilirsiniz. Deniz berrak diyemem ancak sahil harika.
Çok güzel 15 gün sınırlandırmaları ayrı güzel böylelikle kimse uzun süre kalamıyor (çoğu yerde yerleştiklerini yazlık ev havasında ve o kadar ileri gitmişlerki sebze bile yetiştiriyorlar)onun için sınırlandırma süper olmuş. Tuvalet var tertemiz ,bulaşık yıkama yeri,duş yeri var herşey düşünülmüş sahili çok güzel üstü tente altı şezlonglu upuzun sahili var sadece bir adım sonrası boyu geçiyor yüzme bilmeyenler aman dikkat.Serik belediyesine teşekkürler böyle güzel yer yaptığı için👏👏👏👏✨️
Serik karavan kampında Ekim sonu 2023te 14 gün kaldık. Deniz de güzeldi. Yalnız tuvalet temizliği yapan kimse yoktu, biz kendimiz temizledik bu çok büyük sorun. Bir işsiz vatandaş bu işi yapabilir makul bir ücret her karavan sahibinden ayrıca toplansa iyi olur. BİR SORUN VAR, HERKES TUVALETLER TEMİZ DİYE YAZIYORSUNUZ. KAÇ KEZ ÇAMAŞIR SUYU İLE YIKADINIZ. BİZDEN ÖNCE İKİ ARKADAŞ YIKAYIP ÇÖPLERİNİ ATMIŞTI. 15 GÜN DE BİZZAT BEN ÇAMAŞIR SUYU İLE YIKAYIP ÇÖPLERİ ATTIM. ELDİVENLERİ TAKIP MASKEMİ TAKIP HALLETTİM. HERKESİN KULLANDIĞINI BEN VEYE 1 -2 KARAVANCI YAPMAK ZORUNDA DA DEĞİLİZ. BELEDİYE ÇÖZÜM BULMALI BU KONUDA.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.