Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Tavsiye üzerine gittim. İzmir yedim, çok güzeldi. Deniz kıyısında da masaları olan çok güzel bir aile işletmesi. Kokoreçleri çiğ olarak da satın alabiliyorsunuz. Yolum uzun Olduğu için bana buz kasetleri ile birlikte verdiler
İlk defa gittim.Yediğim en uygun fiyatlı temiz hava denize sıfır manzara. Ben çok beğendim. Ailecek gidilecek yer. Hem kapalı hemde açık alanda hızlı servisler var. Ama o kokoreç kardeşim nasıl güzel. Normalde ben 1 porsiyon yerim ama 2. Porsiyonu bile löpürdettim valla
Kurşunluda gidilebilecek çok güzel bir yer kokoreç yemek istemeyenler benim gibi köfte ekmek de yiyebilir. Yanında gelen ikramlar turşu ve zeytinleri çok lezzetli. Hizmet güleryüz müşteri karşılama çok iyi elinize sağlık.
İnternetten tüm kokoreç sipariş ettik gelene bakın. 2 yıl önce almıştık gayet iyidi ama bu sefer ki rezalet. Koskoca yağ batonun etrafına bi tur göstermelik sarılmış. Paramızla rezil olduk. 2400 tl nin karşılığı ince 1 tur sarılmış bağırsak ve koca yağ batonu. Düzgün kokoreç yapın fiyatı da 5 bin lira yapın ama bu şekil kazıklamayın insanları.
Kokoreç harika. Yeri harika. Hizmet güzel. Ekmek arası kokoreç yedik cok beğendik. Tatlılardan ekmek kadayıfı ve kabak tatlısının tadına baktık o kadar beğenmedik. Kokoreç icin tekrar geleceğiz.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.