Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yoğunluktanmıdır bilmem ama hizmet hiç beğenmedim. Sipariş gelmedi üç ayrı garsona sipariş verdik sonunda geldi ondada kahvenin yanına su bile yoktu ister misiniz diye soruyor bide. Yanında getirmiyor musunuz dedik unutmuşlar diyor unuttularsa getir yani niye soruyorsun ki. Garsonlar birbirlerinden beyhaber. Böyle olmamalı bence
Yöresel lezzetleri tatmak ve keyifli sohbetlerin yapılabileceği nezih ortamı olan bir yer. Sahibi Adige bir arkadaşımız, misafirlerin güvenli ve rahat bir ortamda olmalarına özen gösteriyor. Fiyatlar piyasa şartlarına göre orta da. Aileniz ile Düzce de keyifle oturacağınız bir yer...
Yaklaşık 1 saattir önümüzde boş tabaklarımızla oturuyoruz. Geldiğimiz andan itibaren masamızla ilgilenen olmadı, muhtemelen onların tabiri ile "VIP" olmadığımız için. Masamıza oturduğumuzda kimse yanımıza gelmedi, sipariş vermek için garsona kendimiz seslendik, yemeklerimiz bitti bir kere dönüp masaya bakan yok. Ki çok kalabalık bir gün bile değil, çalışan yetersiz desem.. Saygısızlık.
Kahvaltı kişi başı 600 tl 4 kişi gittk 3 kişilik aldık arttı bile, çeşit iyi yiyecek kalitesi artırılmalı. Domatesler büzülmüştü belli ki durmaktan , servis edilmemeli o şekilde. Ortam güzel ve ferah
Çok kalabalık olduğu için mi bilinmez başka müşterilerin termoslarında kalan çayları sanırım servis ettiler.Çift kişilik serpme kahvaltı zorunluluğunu bilmeyen personelin neden kahvaltı yapmadık diye tavrı sergilemesi.Başka bir müşteri çay soğuk haşlama yapmışsınız dedi o bile ciddiye alınmadı.Parayla rezil olmak işte tamda bu :)
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.