Bıçaksız Restoran
Geri
Restoran

Bıçaksız Restoran

Doburca 4.0 (2475) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Yemyeşil bir terası bulunan bu şık restoranda yavaş pişmiş et yemekleri, hamburgerler ve kahvaltı servis edilir.

Bıçaksız Restoran 2
Bıçaksız Restoran 3
Bıçaksız Restoran 4
Bıçaksız Restoran 5
Doburca Mah. 3.Nilüfer Cad A Blok No: 102 İç Kapı No: 1, Doburca, 16090 Osmangazi̇/Bursa
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

S
Simge Uluöz
3 ay önce

Bugün bıçaksıza geldik ama maalesef hiç memnun kalmadık. Etler soğuk geldi, soğuk mezelerin üstü açık şekilde servis edilmişti. Ayrıca içli köfte resmen buz gibiydi. Servis ve sunum konusunda daha dikkatli olunması gerektiğini düşünüyorum. Açıkçası beklediğimiz kaliteyi göremedik. Umarım bu konularda iyileştirme yaparlar. Resmen rezaletti tabağı koydukları gibi kaldı ziyan oldu yiyemedik.Kişi başı 1490 tl ücret ödedik. Fiyatına göre kalite rezalet

M
Murat
5 ay önce

İşletme sahibi bu duruma belki sinirlenebilir ancak inanılmaz derecede rahatsız olduk! 4 kişilik aile olarak gidip 4 karışık ızgara (en pahalı menü) sipariş ettik ve ortaya 3 adet 1 kişiye yetecek miktarda meze ikramı yapıldı. Gelen yemekte köfte ve kaburga çiğdi. Ayran aşırı ekşiydi. (Durumu bildirdik gelip bir ayranı değiştirdi garson ama sağ olsun ayranı silip adisyona diğer içeceği eklemiş. Ayranın parasında değiliz ama memnuniyetsizlik bu şekilde giderilmez.) Çay istedik 5-6 dk sonra geldi ve soğuktu. Üstüne çok tuzlu bir hesap. Hiçbir şekilde tavsiye etmiyoruz !!!

D
Doğukan
bir ay önce

Hafta içi kahvaltıya geldik pazartesi olmasına rağmen kalabalıktı hafta sonu rezervasyon gerekebilir. Kahvaltı genel olarak lezzetliydi civara göre fiyat performans masadaki bütün sıcaklar dahil (kişi başı 500 tl Mayıs 26 itibariyle) deneyenlere afiyet olsun.

M
Meral
6 ay önce

Öğretmenler günü yemeği için gittik. Fix menüyü indirimli gibi sundular ama normal fiyatlardan bir farkı yok. Pideli menü seçtim. Az mercimek çorbası buz gibi geldi. Pideli köftenin pideleri bayattı. Sosla kapatmaya çalışmışlar ama karşınızda kim var sizin kakalamaya çalışıyosunuz. HİÇ UTANMADAN bize bayat pideli köfte yedirdiler. Köfteleri asla lezzetli değildi. Mevsim salata pörsümüştü. Kalabalık hizmette belki yiyecek soğuk gelebilir kabulüm ama asla ve asla bayat veremezsin. Ayrıca kalabalık misafir ağırlama becerin yoksa kabul etmemelisin. Aldığı parayı asla hak etmiyor. Hiçbir yiyeceği beğenmedim. Nasıl bu kadar meşhur asla anlamadım.bıçak yok bıçak istedim gelmedi. HİZMET LEZZET SIFIR. Yapamıyosanız kapatın dükkanı yer kaplamayın

Ş
Şeyma Söylemez
6 ay önce

Öğretmenler günü için gittik. Gerçekten çok ilgilendiler. Mezeler gözüme aşırı az göründü, bittikçe yenilediler. Yemek lezzetliydi, ama ben meze/pide olmasaydı doymazdım :) Ayrıca konan yoğurt tabağın sıcaklığından pişmiş su salmış bi haldeydi 😬 Çok kalabalıktı, kasa önü kuyruk karmakarışık oldu. Tam da kapı ağzıydı, rahatsız hissettim. Park yeri zor buldum. İndirimli fiyattan yemek iyi oldu. Böyle kampanyaların ramazanda da olmasını dilerim. Uçuk fiyatlara yemek istemiyoruz.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.