Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Samsun dönüşü yakıt almak için girdiğimiz istasyonun bitişiğinde,geniş,ferah bir mekan. Çorba içtik,gayet güzeldi. Çalışan çift oldukça ilgiliydi.Artık yol üzerinde bir uğrak yerimiz daha oldu. Bir yıl sonra yeniden düştü yolumuz...Nedendir bilinmez,müşteriye ilgi sıfırlanmış ve fiyatlar uçmuş...
Samsun dönüşünde çorba içmek için uğradık, Mercimek çorbası içtik güzel ve sıcaktı, Personel ilgili ve alakalıydı, Self servis yazıyor ama uğradığımızda boş olduğu için garson masaya getirdi çorbalarımızı, Fiyatlar gayet makul, Oturma alanı vs gayet müsait ailenizle gidebilirsiniz, Lavabolar ücretsiz, ancak yeterli temizlikte değildi ve peçete yoktu, Eksiklikleri giderip daha iyi bir mekan olabilir.
YEMEKLER GEÇ VE SOĞUK GELDİ MASALAR PİSLİK İÇİNDE BİZ SÖYLEMESEK SİLMEYECEKLER PİDE EKŞİYDİ KÖFTELER ÇİĞİDİ ÇORBA BERBAK (KISACASI HERŞEY BERBAT).
Menemen muhteşemdi, çok lezzetli dört kişi parmaklarımızı yedik.
Ortam yol üstü ve tertemiz, çay yemek mevcut, hele Mustafa diye bir kardeşim var çalışan giderseniz mutlaka kendisini bulun ve Tosya'yı size anlatmasını isteyin. Huzurlu serin ve keyifli.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.