Beykoz Cam ve Billur Müzesi
Geri
Müze

Beykoz Cam ve Billur Müzesi

Mehmet Yavuz Cd. No:115 4.6 (5545) ~75 dk
Müze
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Beykoz Cam ve Billur Müzesi 2
Beykoz Cam ve Billur Müzesi 3
Beykoz Cam ve Billur Müzesi 4
Beykoz Cam ve Billur Müzesi 5
Merkez, Mehmet Yavuz Cd. No:115, 34820 Beykoz/İstanbul
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

E
Ersin Çelik
5 ay önce

Osmanlı’dan kalma ahırın restore edilerek dönüştürüldüğü müzeyi -hafta sonu yağış olmayan bir günde- etkinlik listenize ekleyebilirsiniz. Bahçesinde çok çeşitli, egzotik bitki ve ağaçların olması nedeni ile botanik içerisinde bir müze gibi hissediyorsunuz, bahçede tavşanlar ve tavus kuşları dolaşmaktadır, içerisinde kafe, otopark, oyun parkı bulunmaktadır. Cam ve billur sanatının inceliklerinin nakledildiği birçok eser göreceksiniz. Hepsi birbirinden güzel, en beğendiğim eser, müzenin çıkışında yer alan “camdan at arabası”, güzel olanı görmek için biraz sabır gerekiyor. Camdan yapılan laledanlar, vazolar, kolonya ve parfüm şişeleri, mumluklar, kavanozlar.. hepsi birbirinden güzel. Müze gezimizin sonunda kafede kahve içtik, kahvesini tavsiye ederim, acıbadem kurabiyesi de almıştık ancak taze değildi, denemenizi önermem. Menüde kahvaltılık ürünler de var ancak fiyatlar biraz yüksek, bilginiz olsun. Giriş ücretlidir ve otopark için çıkışta ayrıca ücret ödüyorsunuz.

N
N. K.
4 ay önce

Mekan güzel, aynı anda hem kültür hem doğa gezisi yapabiliyorsunuz. Giriş kişi başı 150₺, araçla girişte durduğunuz saate göre otopark ücreti ödüyorsunuz. Biz maalesef 380₺ ödedik ve girişi zaten ücretli olan bir mekan için bu çok fazla… Bahçede tavuskuşları ve tavşanlar var, çocuklar için çok ilgi çekici. Bebekle gezmek için de çok uygun. Tuvaletler temizdi, bebek bakım odası mevcut ama iyileştirilebilir. Bebeği düz tahta üstüne koymak zorundasınız, çoğu mekanda olduğu gibi bir sünger mevcut değildi, ben örtü örttüm ama yine de bebekler huzursuz olabiliyor bundan, kapısı da kapanmıyordu.Emzirme için kullanmaya uygun değil pek onun yerine örtünüzle banklarda emzirmek daha mantıklı hem doğanın içinde. Kahvaltı için tesis biraz kalabalıktı, servis de ona göre biraz yavaştı. Biz sabah 10.30 civarı gittik, öğleden sonra dışarıdan tesise baktığımda çok daha yoğun olduğunu gördüm. O yüzden sabah saatleri gitmenizi tavsiye ederim. Patates kızartmaları çiğ gibiydi biraz. Ekmekler süt ürünü içerdiği için ekmek yiyemedim, alerjisi olanlar için alternatif olsa keşke…

T
Tuğba TURNAGÖL
bir ay önce

Abraham Köşk Kafe’de kahvaltı ettik. Fiyatlar oldukça makuldü, porsiyonlar ise büyük ve doyurucuydu. Garsonlar ilgili ve nazikti. Tatlıların fiyatlarını biraz yüksek buldum; onun dışında sakin, yeşillikler içinde, şehir trafiği ve korna sesinden uzak, hafta sonu keyifle vakit geçirilebilecek nezih bir mekândı. Ayrıca cam atölyesi, yürüyüş yapma ve tavşanları besleme imkanı da bulunuyor. Eğer giderseniz yanınıza tavşanlar için havuç götürmeyi unutmayın. Özellikle huzurlu bir kahvaltı ortamı arayanlara tavsiye ederim.

K
Kerem ÖZER
bir ay önce

Güzel, görülmeye değer bir mekân. Girişte sizi mükemmel diksiyona sahip bir beyefendi karşılıyor. Beykoz Cam ve Billur Müzesi gerçekten etkileyici bir deneyim sundu! Müzenin koleksiyonu hem tarihi hem de estetik açıdan zengin; cam ve kristal eserler özenle sergileniyor. Her parça detaylı şekilde açıklanmış, bu da geziyi hem keyifli hem de öğretici hâle getiriyor. İstanbul’un kargaşasından uzak doğa ile iç içe ailenizle vakit geçirebileceğiniz bir yer. Tavşanlar tavus kuşları o kadar güzel ki her yer. Müzesini de mutlaka ziyaret etmelisiniz.

M
Mehmet Ali Özfındık
4 hafta önce

Selamlar 29.05.26 tarihi ile ziyaret ettik müzeyi hem merak ediyor'dum hem de küçük kızım için daha önceki yorum atanların çok tavşan var ve tavus kuşları etraf'ta dolaşıyor diye yapılan yorumlar da çok etkili oldu hem dolaşırız merakımız gider hem de kızım hayvanları görür diye gittik müze atmosferi çok iyi konum da iyi orman havası temiz mis gibi ayrıca içeride fotoğraf çekilmeyi seven insanlar için çok güzel kareler çıkar fakat düşündüm kadar da büyük bir yer değilmiş ayrıca etrafta öyle anlatıldığı gibi bol bol tavşan yok yanımızda kızım verir diye havuç götürmüştük fakat arayıp buldum anca tavşanları oda 4 5 tane tavus kuşuna gelirsek 3 4 tane de tavus kuşu var tavşan besleriz bol bol tavşan tavus kuşu görürüz düşüncesiyle giden aileler veya kişiler hayal kırıklığı yaşar müzeye lafım yok güzel atmosferi var çevre güzel isteyen uzun süre vakit de geçirebilir müze bahçesin de ama değinmeden edecemicem 250 tl kişi başı ücret var ayrıca 0-2 saat otopark 250 tl 2 saat den sonra 100 tl artıyor her saat için bu çok saçma devlete ait milli saray müze ama özel sektör gibi ful para bu yüzden 4 yıldız veriyorum 2 kişi 500 tl + otopark 250 tl = 750 tl verdik çıktık 2 saat için de değer mi tek seferlik gidilir benim düşüncem budur gitmeyi düşünen kişilere yorumum açıklayıcı ve yardımcı olur umarım saygılarımla.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.