Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Beykent ve çevresinde oturan gençlerin sıklıkla toplandığı manzarası güzel alan. Yinede çok gürültü yapmamaya çalışın.
Ben 3 senedir burada yasiyorum karsidan kozyatagindan geldin merkeze uzakligi disinda merkeze Gore daha duzenli.
Geceleri çok yüksek sesle müzik açıp işten gelip uyumaya çalışan insanlari rahatsiz eden ve cevreyi,çöp kutulari olmasina ragmen kirleten vurdumduymaz insanların uğrak yeri.Yol yapılmadan önce sessiz ve huzurlu bir yerdi.
Bekçilerin bazen arabalara göz açtırmadığı piyasa yapanların sürekli ardı ardına geçtiği manzarası güzel orda oturanlar için sesli olan bi mekan.
Polis ceza yazıyor yol boyunca park ve duraklama yasağı var bir haftaya ait 3 ceza yedim...
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.