Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
270 TL verdiğim içeceğin bu şekilde servis edilmesinden hoşlanmadım, daha özenli olmalıydı . İçindeki buzlar erimiş durumdaydı. Genel olarak kafedeki fiyatlar yüksek, bunun karşılığında içtiğiniz içecek hoş değil. Geçen de milkshake denemiştim, son derece kötüydü.
Bugüne kadar gittiğim hiçbir mekanda böyle bir kahvaltı içeriği görmedim. Yok yok derler ya işte tam olarak bu. Bu kahvaltının fiyatı 1750₺. Biraz yüksek buldum fakat içeriği değerlendirince makul göründü. Üstelik masaya gelen her şey son derece lezzetli ve yüksek kaliteliydi. Ellerinize sağlık.
İftar için tercih ettik, hem çalışanların ilgisi hem de yemeklerin lezzeti bizi memnun etti. Ara sıcaklar güzeldi, ana yemekler de gayet doyurucuydu. İki kişi yaklaşık 1900 TL ödedik, bu dönemde iftar menüleri için normal bir fiyat. Mekânın atmosferi de oldukça keyifliydi.
Daha önce severek gittiğim bir mekandı yemekleri ortamı çok iyiydi. Bir iftar programında hayal kırıklığına uğradım. Garsonların ilgisizliği hatalı sipariş alıp sonrasında tüm çocuklar arasında çocuğumu aç bırakmaları üstüne birde bende sorun varmış gibi üstte çıkmaya çalışmaları gerçekten çok çirkindi. Yemeklerinde eski lezzet kesinlikle yok, üstelik orta alana kurulmuş okey masaları kahvehane gibi bir hava yaratmış. Ramazanda mutlaka aksaklıklar olur fakat ağırlayamayacağınız müşteriye rezervasyon yapmamalıyız.
Sadece yemekler değil, mekanın atmosferi ve manzarası da muhteşemdi. Şehrin gürültüsünden uzak, huzurlu bir sabah geçirdik. Sunumlar çok şıktı, her detay düşünülmüş. Kendinizi özel hissetmek istiyorsanız mutlaka uğramalısınız. Fiyat-performans dengesi gayet başarılı. Tekrar geleceğiz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.