Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Resmi çekilen yerlere arabayla ulaşım yok arkadaşlar. Arabanızı kanyonun en dibine bırakıp tepelere ormanın içinden tırmanmanız lazım. Eğer arabamı manzaraya park edeyim 5 dakka yürüyüp mangal piknik yapayım çoluk çocukla diyorsanız aşağıda mangal için bir mekan mevcut. Yukarılarda mangal yasak piknik de 2 kişi belki yapılır. Ulaşım zor olduğu için tahmin ediyorum ki doğa severler buraya gelmiş, etrafı kirleten günübirlikçi dağ adamları ve kadınları tercih etmiyor. Bu konuda burayı kirletmeyen ziyaretçilere teşekkür ediyorum. Yükseklik korkusu olanlara tepeleri önermem.
Arabanızı düşünmüyorsanız vurun gidin, diğer türlü mümkün değil. Yok ha düzeldi ha düzelecek, yok ya çıkışı burdan değildir mutlaka yol vardır diye diye alana kadar geldik. Eeeee hiçbirşey yok burda diye kaldık. Değmiyor. Bozuk yok diye bir tabelada yok. Aşağıda küçücük bir tesis var. İnsanlar iç içe mangal yakıyor. Kimisi yatıyor. İnmeyin. Bize kimse girmeyin orda birşey yok demedi, ben diyorum inmeyin:) yok berbat zaten, acaba doğru mu gidiyorum diye aklınızda hep bir şüphe oluyor
Çok doğal bir yerdi, yolları biraz bozulmuş biz sonuna kadar gidemeden döndük. İzmit merkez 30 C iken burası 23 C idi. Sakinlik arayan ve yürümek isteyenlere tavsiye ederim.
Burada yaşayan bir abimizin daveti üzerine gittiğimiz Yuvacık'tan yukarı doğru Aytepe yolundan devam edince Beşkayalar Tabiat Parkı'na ulaşılabiliyor, yolun bittiği yerde orman içinden 15 dakikalık yürüyüş yolundan devam ediliyor, son zamanlarda hayatımda gördüğüm en efsane uçurumun burada olacağını tahmin etmezdim, uçurumun kenarına çok yaklaşmadan gün batımı manzarası izlenebilecek harika bir doğa harikası.
Yollar çok kötü sedan araçla inip çıkmak baya zorladı
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.