Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Manzara süper ama tesisde yiyecek içecek sınırlı çay güzel değildi
Çok güzel bir aktivite oldu. Ailece keyifli vakit geçirebileceğiniz bir yer. Hem deniz tarafında hem dağda çalışanlar ilgili ve güler yüzlü. Bilet Türk vatandaşları için 150 tl. Dağda fiyatlar ise orta.
2024 temmuz ayında deneyimledik gidiş dönüş bilet 120 lira yerli turist için :) yabancıyı bilmiyorum, 6 yaşa kadar ücretsiz. Teleferik 50 kişi falan diyor ama hiç o kadar kalabalık kullanıldığını görmedim yaklaşık 8-9 dakikada zirveye çıkıyor 530 metre yükseklikte bulunuyor tesis. Kahvaltı yaptık fiyatlar uçuk kaçık değil menüyü ve fiyatları fotoğraflara bıraktım beşikdüzünü ve çevresini tesisten izlemek çok iyi bir his hatta vaktinde gidebilirsiniz hava da açık olursa güm batımını izlemenin daha da güzel olduğu söylendi. Karadeniz geziliyorsa rotaya eklenebilir çok vakit alacak bir etkinlik değil tavsiye ederim
Manzaraya karşı çay kahve içmek çok keyifli. Güzel bakımlı bir tesis yapmışlar. Yiyecek içecek fiyatları abartılmış değil makul seviyelerde. Biz aracımızla geldik fakat yakın zamanda araçla girişi engelleyeceklerini sadece teleferik ile giriş yapılabileceğini söylediler. Bu sebeple bir puan kırdım umarım böyle bir hata yapmazlar.
Salıncak 200 tl oyuncaklar 100 tl çok güzel bir yer giriş cok basit yol kenarında zaten
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.