Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Haftasonu yürüyüşe çıkmak için çok uygun. Kahvenizi alıp kamp sandalyelerinizle kafanızı dinleyebilirsiniz. Güvenle doğa yürüyüşü yapabilirsiniz. Telefon bazı noktalarda çekmiyor dikkatli olmakta fayda var.
Belgrad ormanının içinde huzurlu bir köşe.Girdikten sonra bentler tabelasına doğru sağa girip yolun sonuna sracınızı parkedebiliyorsunuz.Otmanın içinde patikadan bir yürüyüş sonunda göl kenarına ulaşabilir ve hemen girişlerdeki masalarda piknik yapabilirsiniz.
Doğa harikası bir yer uzun ve sık ağaçlar cıvıl cıvıl kuş sesleri.. arabayı 2. Mahmut bentinin önüne park edip kapalı yoldan ileri yürüyün valide sultan bentinin sağ tarafına bir patika çıkıyor o patikadan tırmanın. Ağaçların arasında ve su kenarında mükemmel bir yürüyüş sizi bekliyor olacak :) Keşke bentlerin üzerine çıkmak serbest olsaydı çok güzel olurdu
Fotoğrafı şikayet nedeniyle paylaşıyorum. 22.11.2025 tarihinde her yerinde mangal ve ateş yakmanın yasak olduğu Belgrat ormanı bentler tabiat parkındaki gol çevresinde 3 noktada yerde ateş yakıldığını gördük. Biri çadır atılan bir noktada diğeri de bu resimdeki gibi göl kenarinda. Bu ormanda ateş yakmanın yasak olduğunu bildiğimiz için tercih ediyoruz ve nefes almaya geliyoruz. Yakın civarda zaten mangalın serbest olduğu orman girişleri mevcut. Neden illa kural çiğneme çabasında bu insanlar. Çıkışta şikayet ettik ve güvenliği gönderdik bu noktalara. Umarım caydirici cezalariniz olmuştur.
Çok beğendik.Yüzyıllık ağaçlar altında piknik yaptık.Giriş araçla 90 lira.Biz mescidin yakınına oturduk,çocuk parkı da vardı. Wc ler temizdi.Iett kartıyla 3 lira.Piknik için banklar mevcut.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.