Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Herhangi bir tesis yok, deniz sığ ve temiz ancak bol miktarda ot var. Kum çok iyi değil. Kamp yapmak için ideal. Su için 3 km narlı istikametine gitmek gerekiyor.
Yer güzel, denizin tam kenarı. Fakat öyle kumsal değil taşlık. Yüzmeyi iyi bilenler için sıkıntı olamaz. Market yok, tuvalet yok, çocuklar için park yok. Çeşme var su akmıyor. Çok beklenti içinde olmamak lazım. Çadırlarını kurup kamp yapanlar vardı. Piknik yapanlar, termosunu alıp çay içenler vardı. Hafta sonu çok kalabalık. Lütfen çöplerinizi yere ve denize atmayınız.
Çok güzel bi yer biz konum olarak gösterilen yerin biraz daha aşağısına gittik yol üstü bi alan yağmur bastırmasaydı kamp yapacaktık bir dahaki sefere artık kesinlikle tavsiye ediyorum 🩷
Arkadaşlar çadır kurmak için düzlükleri var. Yakında çeşme var. Dar bir kumsal var. Küçük kayaları olan deniz var. Yer yer kumsal. Manzarası güzel yol kenarı Narlı merkeze arabayla 3 dk. Beleştepe denebilir.
Muhteşem bir yer, özellikle hafta içi gidilince çok sakin oluyor. Bu zamanlar da bile kamp, piknik yaparak aileniz ile güzel vakit geçirebilirsiniz. Gece konaklamalı kalacaksanız, dikkatli davranmakta fayda var. Yaz içinde denizi kumlu fakat çoğu bölgesinde dibinde yosun bulunuyor. Buna dikkat etmelisiniz.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.