Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Geçtiğimiz haftasonu nişanımı yaptık burada. Yüksel bey sağ olsun o kadar ince ve kibar ki her datayı düşünüp önüme sundu bana sadece seçmek kaldı. DJ'den fotoğrafçısına herkesin işini severek yaptığı belli. Her şey çok içime sindi. Hava şansıma çok güzel olduğu için bahçedeki fotoğraflar çok güzel oldu. Her şey için ekibe çok teşekkür ediyoruz.
Güzel bir mekandı mekanı beğendim arkadaşımın düğünü oldu Kalabalık bir düğündü ortam gayet güzeldi ses sistemi orijinaldi lavabolar temizdi otopark problemi yoktu umuma açık kantin gayet ucuzdu
organizasyon için gittim. Masadaki yiyecek tabakları daha kimse yiyemeden toplandı. Hemen işimiz bitsin kafasında çalışanları var. İnsanlar bi oynamaya kalktılar bi baktılar gitmiş tüm tabaklar. Böyle saçmalık mı olur. Hepsi de çöpe gidecek yani yazık günah bıraksaydınız da insanlar yavaş yavaş yeseydi aceleniz nedir.
Yiğenimin kınasını yaptık çok güzel oldu sadece müzik çalan kişinin misafirlerin isteği üzerine çalarsa daha iyi olur bide mekan olarak biraz daha canlı olabilir havuzu falan var ama sönük kalıyo giriş kısmı daha aydınlık olabilir bunun dışında güzel tercih edilebilirr
Mekan güzel ağaçlar altında serin bir yer tost ve kahvaltı tabağı aldık çiğ eti aynı tabağa diğer yiyeceklerin üstüne koymaları hoş değildi bunun dışında iyiydi, servis örtüleri kirli serildi ikaz ile değiştirdiler tost tabağı sunumu güzeldi ama ufak bir dilim kesinlikle karın doyurmaz. Servis güleryüzlü yapıldı.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.