Bayramoğlu Ada Plaj Ve Dinlenme Tesisi
Geri
Kumsal

Bayramoğlu Ada Plaj Ve Dinlenme Tesisi

Bayramoğlu 3.8 (1540) ~60 dk
Beach
Doğal Özellik
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Bayramoğlu Ada Plaj Ve Dinlenme Tesisi 2
Bayramoğlu Ada Plaj Ve Dinlenme Tesisi 3
Bayramoğlu Ada Plaj Ve Dinlenme Tesisi 4
Bayramoğlu Ada Plaj Ve Dinlenme Tesisi 5
Bayramoğlu Ada Plaj Ve Dinlenme Tesisi, Bayramoğlu, 41700 Darıca/Kocaeli
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

Ö
Ömer Faruk Yıldız
bir yıl önce

Restoranda yemek yiyin derim. Çok lezzetli. Fiyatı bi sahil için gayet makul.

R
Reis Sarı
bir ay önce

Insanları gorunus dın dıl ırk gore muamele yapmayı bırakırsanız hepimiz ıcın daha sağlıklı bı tatil olmasını umuyoruz

O
Ozgur Bulent Koza
8 yıl önce

Tesis gayet nezih, güneş şemsiyeli cay bahcesinden, gayet uygun fiyatlara cay, tost, poğaça, simit gibi standart mamulleri satan, deniz sahilinden ve bir çocuk parkindan ibaret bir tesis. Ha, birde ileride bir noktada derme çatma uzun bir stant'dan oluşan (tanesi 15 TL'den satılan) bir köfte ekmekçi var. Onemli: TESIS ANCAK ada sakinlerine yıllık bir aidat karşılığında açık. Mayis 2018 döneminde Denizi oldukça kirliydi, Fazlasıyla yoğunlaşmıştı. Plaj kumu öbek halinda deniz kenarına yığılmıştı. Ama denize girmeye yakin donemlerde saniyorum kumu yeniden plaja yayıp, denizi de temizlerler diye düşünüyorum. Bir çocuk parkı var kumlu olması büyük bir avantaj. Yanınızda kova\kürek ve oyuncak getirmeyi unutmayın. Bu arada aşırı rüzgar alan bir nokta olduğu için mont/şapka gibi önlemlerinizi almayı unutmayın.

A
Altan Yaşar
7 yıl önce

Deniz dönem dönem yosunlu olsa da son derece huzurlu ve sakin bir yer. Adada oturmayanlar da ücret karşılığı yararlanabiliyor. Özellikle 3-6 yaş arası çocuk bolluğu burayı çocuklu aileler için cazip hale getiriyor

M
Mehmet Serhan EKER
2 yıl önce

Su bu sıralar çok yosunlu öyle ki araç ile kıyı seridinden birikmiş yosunlari ittirip suyun dışına çıkarmaya çalışıyorlardı. Çektiğim video daha ileriki kısımdan.. Ama suya girmek güzeldi çok tuzlu bu arada su..

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.