Başpınar Tabiat Parkı Kamp ve Piknik Alanı
Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Ben doğasını çok beğendim yenişarbademli Pınar gözünden sonra buralara geldik. Harika manzaralar şahit olduk. Biz çadırda balık yedik. O yüzden giriş ücreti ödemedik. Balık güveçte alabalık. Fiyat 500 tl. Ama çok büyük ve doyurucu idi.
Sosyal medyada gördüğümüz videolar üzerine Ziyaret ettiğim yerlerden bir. Ancak ziyaretin esnasında abartıldığı gibil bir yer olmadığını gördüm. Kesinlikle kötü bir yer değil ama abartıldığı gibi de değil. Doğa tabiat parkı'ndan ziyade bir piknik ve mesire alanı. Alan özel bir işletme tahsis edilmiş. Alanda kamp yapmak mümkün çadırda kalmak istemeyenler için bungalov evlerde mevcut. Ayrıca burada yine işletmeye ait bir restoranda bulunmakta. Yazın sonuna doğru ziyaret etmiş olmamıza rağmen akarsu gayet iyiydi. Ancak akarsu etrafındaki oturma yerleri ve piknik alanı yetersiz düzensiz ve bakımsızdı. Giriş haricinde çöp bidonu dikkatimizi çekmedi buna bağlı olarak yer yer öbek öbek çöp görmek mümkün. Hafta içi ziyaret etmemize rağmenkalabalıktı ki hafta sonunu düşünemiyorum bile. Tuvaletler temiz ayrıca duş imkanı da mevcut. Uzak mesafelerden gelmeye değer mi tartışılır. Yakınlarında yol üstünde bulunan zindan mağarasını da görmeden geçmeyin.
Size her noktasında farklı bir manzara sunan muhteşem bir tabiat parkı içerisinde işletme mevcut içecek ve yemek servisi yapıyorlar. Keyifli vakit geçirmek isterseniz mutlaka hafta içi gitmenizi öneririm. Hafta sonu çok ama çok kalabalık oluyor. İster bungalov evlerde isterseniz çadırızla yada karavanızla konaklama imkanı var. Tuvalet ve banyo imkanıda mevcut. Mangalınızı yapıp kayaların hemen altından çıkan kaynak suyundan içebilir, çay ve kahvenizi yapabilirsiniz. Güvenlik içinde keyifli vakit geçirirsiniz.
1 gece araç üstü çadır ile kaldım. Çok güzel bir doğal alan. Günü birlik giriş araç 135 TL geceleme +270 TL. Suyun kenarında çok güzel zaman geçirebilirsiniz. Tuvaletler biraz daha temiz olabilirdi, ortamın güzelliğinin yanında önemi kalmıyor. Wc ve duş alanı.(duş kısmına girmedim bilmiyorum). Hafta sonu piknik için gelenler oluyor. Güzel yer için zamanlamayı iyi planlamak gerekiyor
Ortam güzel kendini isviçre'de gibi hissettiğim yerler oldu. Ama pinknik alanı çok büyük değil, mescidi ve tuvaleti var, el yıkama lavobaları tepe bir yerde tuvaletlerle beraber yapılmış, insanımız yerlere çöp atmış, Kesin gidin diyemem yolunuz düşerse uğranabilir. Isparta merkezden 1 saat kadar sürüyor o kadar gerekli gördüğüm bir yer değil. Isparta çevresinde daha güzel doğal güzellikte yerler gördüğüm için illası yok.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.