Başkent Aspava
Geri
Restoran

Başkent Aspava

55200 Atakum/Samsun 4.2 (4869) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Başkent Aspava 2
Başkent Aspava 3
Başkent Aspava 4
Başkent Aspava 5
Denizevleri, Alaçam Cd. No:6, 55200 Atakum/Samsun, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

B
Barbarossa Yollarda
2 ay önce

Akşam yoğunluğunun olmadığı bir saatte gitmeme rağmen (yaklaşık 6–8 masa doluydu) hizmet oldukça yavaştı. Zaten personel de birkaç kez kusura bakmayın dedi. Bu da personel sayısının yetersiz olduğunu düşündürdü. İkramlar konusunda, Ankara’da gittiğim Aspava’larda patates kızartması genelde iki çeşit olur; biri soslu, diğeri sade. Burada gelen patatesin ise beklemiş olduğu belliydi (yumuşamıştı) ve tamamen sosa bulanmış olduğu için lezzetini pek alamadım. Yemeklere gelecek olursak; etin lezzeti iyiydi. Bir İskender ve bir pide aldık. Pide dikdörtgen formdaydı, sanırım buraya özgü bir sunum. Daha önce bu şekilde yememiştim; oldukça doyurucu ve lezzeti de yerindeydi. Tatlı konusunda ise idare ederdi. Açıkçası özellikle satın alacak olsam sütlaç tercih etmezdim ama dondurma ve helva yemek sonrası için tercih edilebilir.

F
Firdevs E. CLK
7 ay önce

Siz Sadece ne yemek istediğinizi düşünün çünkü salatadan patatese güveç mantardan ezmeye ve sonrasında çaydı tatlılardı herşeyi düşünüp ikram yapmışlar. Hatta menüdeki ikram sayfalarını özellikle resimledim ve herşey eksiksiz masamıza geldi. Asıl sürpriz sondaydı. Yazmıyorum oda ikram videosunu paylaştım. Yemekleri lezzetliydi ellerine emeklerine sağlık. Bir misafiri götürüp güzel muhabbet edebileceğiniz güzel ağırlayacağınız nezih bir mekan.

T
Tahsin
8 ay önce

1.5 dakikada geldi yemek. Güzel mekan lezzetli burası 630 tuttu ha bir de içli köfte vardı. Sigara da ikram ediyorlar içmeyin çünküsü zararlı.🚭

G
Gamze Balcı
6 ay önce

Ailece gidilebilecek güzel bir mekan çocuk oyun alanı da gayet güzel içerik olarak arttırılabilir ve bir yardımcı abla olmalı diye düşünüyorum hizmetinden ötürü Bekir bey ve çalışma arkadaşlarına teşekkürler.

P
Pakize Çakır
6 ay önce

Yemekler doyurucu ve lezzetliydi. İkramlıklar artmış . Ve tatlı olarak sütlaç eklenmiş şeker oranı az ve lezzetli olmasıyla bence çok dikkat çekici olmuş. Bizimle ilgilenen arkadaşımız çok kibar ve çok ilgiliydi. Deniz Hanıma dan ilgisinden dolayı çok teşekkür ederiz. Bir mekanın en önemi detayı çalışmalarıdır her zaman 💖

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.