Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Yollar biraz kötü. Ancak şehrin dışında kafa dinlemek, mangal yapmak için, kuş sesleriyle kurbağa seslerini dinlemek için güzel bir yer 😀
Kamp alank dışında, doğası güzel fakat ormanda patika yolda yürüyüş yapayım dedim koluma kene yapıştı. Keneyi çıkarmak için Marmara eğitim ve araştırma Hastanesi'ne gittim. Kenelere karşı dikkatli olun. Uzun kol giyinin çorapları paçalara sokun. Kene tehlikesi var. Kamp alanları ve mesire alanları ilaçlandığı için orada olmayabilir
Harika bir yer. Acayip huzurlu .gelip bakinca guzel yerler bulabilirsiniz. Gölde balikta var ekmek e geliyor 😄
İnsanlarımızın piknikten sonra geride izleri olmasa daha güzel olur.
Saga sola cöp atmayın haricinde degerlendirilecek bir yer
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.