Kahvaltı, pizza, burger ve et yemeklerinin yanı sıra tatlı ve kahve seçenekleri de bulunan, dışarıda oturma alanı olan sade mekan.
Yorumlar
Google Yorumları
Manzarası çok güzel bir mekan. Ilık bahar havalarında dış balkon kısmında oturmanın keyfi için tekrar gelinir. Denediğimiz pastalar lezzetli ve tazeydi. Görevliler ilgili davrandılar. Serin havalarda sigara içenleri kapalı alanda tutamadıkları için yarı açık alana oturuyorlar ama sigara içmeyenlerin de o manzaralı kısımlarda oturma hakları var bu konuda düzenleme yaparlarsa süper olur. Mesela biz bu akşam o kısım çok sigara koktuğu için oturamayıp tamamen iç kısımda oturmak zorunda kaldık🥺
İftar için ailecek tercih ettik. Karışık ızgara menüsü söylemiştik; oldukça lezzetli ve sıcaktı. Ellerinize sağlık. Servis çok hızlıydı, ayrıca güler yüzünüz için çok teşekkür ederiz. Bundan sonra her sene burayı tercih etmeyi düşünüyoruz. Abdulkerim Bey ve diğer çalışan arkadaşlar çok ilgiliydi. Çok memnun kaldık. ☺️
Harika bir serpme kahvaltı deneyimiydi. Hem ürünlerin tazeliği hem de ortamın huzurlu atmosferi çok keyifliydi. Özellikle manzarası gerçekten insanın içini açıyor, uzun uzun oturmalık bir yer. Hizmet konusunda da çok memnun kaldık. Enes Bey’in ilgisi, güler yüzü ve samimiyeti sayesinde kendimizi çok rahat hissettik. Güzel bir kahvaltı ve keyifli vakit için gönül rahatlığıyla tavsiye ederiz ☀️
Manzarası çok güzel özellikle yaz akşamları tepede olması nedeniyle serin olduğundan tercih ediyorum. Yemekleri ve içecekleri genel olarak lezzetli. Ancak üst kısımdan alt kısıma masa değişikliği yapmak istediğinizde önce hesabı ödemeniz gerekiyor. Bu şekilde geçiş yapabiliyorsunuz. Kalabalık olduğunda garsonlarla göz göze gelmek için ekstra çaba vermeniz gerekebilir.
Ailenizle gidip keyif alabileceğiniz harika 🤩 bir işletme
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.