Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Temiz havası ile şehrin kalabalığından kısa sürede uzaklaşılabilen piknik alanı. Masalar da fazlasıyla mevcut. İçinde Köfteci Yusuf da var.
Sabah 9 da gittik, birisi kamelyalara ufak tefek eşyalar koyarak kapatmış. Herkes her yerde, düzen yok. Sadece girişte para alan bir görevli var, dışında güvenlik vs. Yoktur. Herkes başına buyruk hareket ediyor. Araç park yerleri yetersiz. Yollara park edildiği için arabalar birbirine sürtüyor. Girişteki kişiye şikayet ettiğimizde de tek olduğunu ve hiçbir şeye karışamadığını söylüyor. İlk ve sondu...
Ferah ve yemyeşil doğası ile aile piknik alanı olarak güzel. Yer eğimli olduğu için oturmak ve oyun oynamak biraz zor oluyor
Küçük bir piknik alanı.... Aşırı kalabalık olan bir yer, yol üzerine çift şerit araç park eden halkın hiç bir şey umurunda değil... Çıkışta güvenliğe, "neden bu kadar insan alıyorsunuz, belirli bir araç sayısından fazla araç almayın içeriye" diye bağırdım. Bana, "biz bir şey yapamıyoruz, "biz daha önce uyarıda bulunduk, adama üzerimize arabasını sürdü, bizimle kavga etti, siz de belediyeye arayıp şikayet edin" dedi. Belediyenin umurunda değil, yarın orada cinayet işlenirse sorumlusu belediyedir.
Her hafta içi gidiyorum.gayet güzel tuvaletler temizleniyor adım başı çöp kutuları var çeşmeler çok sayıda yani sıkıntı çekmezsiniz mangal,semaver yapabiliyorsunuz akşam 23 e kadar oturabiliyorsunuz.sessiz sakin bir misire alanı tavsiye ederim
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.