Baho Village
Geri
Kahvaltı restoranı

Baho Village

Şht. Mehmet Karabaşoğlu Cd. No:138 4.6 (168) ~60 dk
Breakfast Restaurant
Ice Cream Shop
Dessert Shop
Confectionery
Food Store
Mağaza
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Baho Village 2
Baho Village 3
Baho Village 4
Baho Village 5
Aralık, Şht. Mehmet Karabaşoğlu Cd. No:138, 54000 Serdivan/Sakarya
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

E
Eray Aydın Yılmaz
bir ay önce

Rezervasyon ile gittik. Masamızı gösterdiler ama 3 tane sandalye eksik. İlgilenmiyorlar bile. Sandalye alabilir miyiz diyoruz alabilirsiniz diyorlar. Bu işi yapıyorsanız biraz ilgili olun. Fotoğrafı ekledim 4 kişi için yumurtaya 4 sucuk koymuşlar sağolsunlar ye ye bititemedik. Çay bardakları da pisti. Sonuç olarak biz bir daha tercih etmeyiz ve önermeyiz.

S
Su Nil
bir ay önce

Ortam güzel evet ama 2 kişiye serpme kahvaltı verilmemesi doğru değil Sadece tabak kahvaltı alıyorsunuz ama porsiyonlar ve çeşit ücrete göre çok çok az

S
Sabahat S
4 ay önce

Çok keyifli sıcacık bir aile işletmesi Son derece lezzetli ve keyifli bir kahvaltı Soba keyfi cabası Yazın da bahçesi harika olacaktır tavsiye ederiz

i
irem onkun
6 ay önce

Sakarya serdivanda en lezzetli en çeşitli ve en uyguna kahvaltı yapıp huzur bulabileceğiniz bir mekan. İşletme sahiplerinin ilgisi ve alakasıyla güne şahane bir başlangıç yapabilirsiniz

D
Dilek Tunç
2 ay önce

3 kişilik kahvaltı söyledik yan masamızda 2 kişiye gelen kahvaltının aynısı geldi porsiyonlarda hiçbir fark yok peynirler bile iki adetti. Hatta orta tabağımız unuttular kahvaltı sonuna doğru biz hatırlattık bu kahvaltıda bir şeyler eksik diyerek öyle getirdiler. Sonra kahvaltının az olduğunu fark ederek garsonu çağırdık bize bu ürünler az geldi üç kişilik olduğuna emin misiniz dedik bu ürünler üç kişilik mi yoksa ilave alabiliyor muyuz dedik ücretli olduğunu falan söylemeden hiçbir açıklama yapmadan tabi hangisinden getireyim dedi biber ve börek ilave istedik çünkü her şey iki kişilikti zaten ama ödemeye gittiğimizde 2400 TL ödeme yaptık iki kişilik kahvaltıya. İlave ettiklerine ücret yazmış ücretli olarak ilave yapabiliyoruz demesi gerekiyordu ayrıca iki kişilik kahvaltımızı üç kişilik olarak düzeltmeliiydi. Ya da iki kişilik ücreti yazmalıydı çocuklara sadece servis ücreti alarak .Ha bir de tava sucuk söyledik kahvaltıda olmadığı için beş adet yaprak gibi kesilmiş sucuk parçası geldi. Evet şehrin merkezinde evet atmosferi iyi ama bir daha gider miyim hayır. Hep biber biber biber ve patates dahil herşey tuzsuz,sadece bir çeşit reçel var çikolata ve benzeri de yok kahvaltı sonrası bir tatlı aradık. Hadi her şeyi geçtik kahvaltı sonrası birer çay istedik iki defa farklı garsona söyledik tamam dediler ve getirmediler. şişirilmiş bir mekan bence. Geçen sene ilk açıldığında soba yanındaki kahvaltısı çok daha özenli ve güzeldi her büyüyen şey gibi burası da bozulmuş.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.