Bahçe'm Lounge&Cafe
Geri
Restoran

Bahçe'm Lounge&Cafe

D:246 4.6 (548) ~60 dk
Restoran
Turkish Restaurant
Breakfast Restaurant
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Bahçe'm Lounge&Cafe 2
Bahçe'm Lounge&Cafe 3
Bahçe'm Lounge&Cafe 4
Bahçe'm Lounge&Cafe 5
Arif Bey Mahallesi Zübeyde Hanım Caddesi Gölbaşı Mevkii no, Arifbey, D:246, 54600 Arifiye/Sakarya
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

M
Metin KARAKAYA
5 ay önce

İki kişi kahvaltıya gittik. Fiyata göre Ürün çeşitliliği eh işte diyebiliriz fakat ekmek sepetinde kocaman bir saç vardı. Değişmesini söylesekte içimiz almadı. Üstüne oyun alanı olsada bağıran çocuklar ve aileler kimsenin umrunda değil. İki kişi birbirimizi zor duyduk. Hafta sonları böyleymiş. Hizmet aşamasında sıcakların kahvaltının ortasında gelmesi cabası oldu. Birde bize soruyorlar o geldimi bu geldimi Ne keyif aldık ne de verilen ücretin karşılığında hizmet. Ben bir daha gitmeyi düşünmüyorum. Fiyat en popüler mekan ve fiyatı hizmet malesef.

b
bahar şahin
6 ay önce

Bir gece konaklamalı Sapanca gezimizde 6 kişilik arkadaş grubu olarak öneri üzerine ilk geldiğimiz gün burada kahvaltı yaptık. Mekan o kadar hoş bir ortama sahip ki girer girmez kaliteli bir mekan olduğunu hissettiriyor. Kahvaltı için de hem gözümüz hem de midemizin doyduğunu söyleyebilirim. Her şey çok lezzetli ve gerçekten çeşitli bir kahvaltıydı. O kadar beğendik ki ertesi sabah tekrar geldik. Artık Sapanca ya her geliğimizde kahvaltı için kesin geleceğimiz durağı bulduk. Yolu düşen herkes tereddütsüz gidebilir.

D
Deniz Yılmaz
7 ay önce

Öğretmenler Günü kutlama yemeğimizi burada yaptık. Organize eden öğretmen olarak, mekan sahibi Oğuzhan Bey ve ilgilenen Özhan Bey, sağ olsunlar hiçbir isteğimizi geri çevirmediler. Hiçbir detay atlanmamış, her şey düzenli ve çok özenliydi. Ortamın güzelliği, masaların özeni, yemeklerin zamanında gelmesi ve lezzeti muhteşemdi. Tüm öğretmen arkadaşlar olarak çok memnun kaldık ve keyif aldık. Bundan sonraki yemeklerimizde de tercih edeceğimiz mekan olacak. Her şey için öğretmen arkadaşlarım adına da bir kez daha teşekkür ediyorum. 🌺

a
asel engin
8 ay önce

Hem kahvaltı hem hizmet mükemmeldi 🌿 Her şey özenle hazırlanmış, lezzetler taptaze. Özellikle Mert Bey’in güler yüzlü ve ilgili yaklaşımı için ayrıca teşekkür ederim.

R
Rabia Uyanık
9 ay önce

Sapancada en beğendiğim kahvaltılardan biri oldu. Ortamı falan çok güzel zaten. 2 kişilik serpme 1300 tl. Belki kahvaltı daha dolu dolu olabilirdi diye düşünüyorum, özellikle söğüş tarzı az geldi bana. @bikahvebimekan instagramda paylaşıyorum 🫶🏻

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.