Bahar Bahçe “KAHVALTI 🍳 - KAVURMA 🥩 MANTI (Satı Annenin Bahçesi)
Geri
Restoran

Bahar Bahçe “KAHVALTI 🍳 - KAVURMA 🥩 MANTI (Satı Annenin Bahçesi)

06890 Kızılcahamam/Ankara 4.7 (2523) ~60 dk
Restoran
Yemek
İlgi Çekici Nokta
İşletme

Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.

Bahar Bahçe “KAHVALTI 🍳 - KAVURMA 🥩 MANTI (Satı Annenin Bahçesi) 2
Bahar Bahçe “KAHVALTI 🍳 - KAVURMA 🥩 MANTI (Satı Annenin Bahçesi) 3
Bahar Bahçe “KAHVALTI 🍳 - KAVURMA 🥩 MANTI (Satı Annenin Bahçesi) 4
Bahar Bahçe “KAHVALTI 🍳 - KAVURMA 🥩 MANTI (Satı Annenin Bahçesi) 5
Karşıyaka Mah. Kadirbey şok, Kadirbey . Belediye, Karşıyaka, Park İç Yolu, 06890 Kızılcahamam/Ankara, Türkiye
Haritada Aç

Yorumlar

Google Yorumları

B
Berat Efe Özkılıç
3 hafta önce

Kahvaltıda kullanılan ürünlerin kalitesi, mekanın güzelliği, insa ı ilk andan itibaren cezbeden o Atmosfer, sanki k hamamda değilde bir masal diyarında hissettiren ambiyansı , Bayram olduğu için çok yoğun olmasına rağmen canla başla çalışan emekçiler ve güzel kalpli Satı anne, olumsuz saçma sapan halden anlamayan yorumları dikkate almayın ufak tefek kusurlar vardır elbet ama ben ve ailem bayıldık, gisin görün pişman olmayın , ben tekrar tekrar geleceğim

s
sibel çakmak
6 ay önce

Ankara nın boğucu yoğun stresinden birkaç saatliğine kaçıp kafa dinlemek huzura ermek istiyorsanız doğru yerdesiniz! Eşsiz doğa manzarası tertemiz havası ve organik yiyecekleriyle hem göze hem mideye hitap eden sıcacık bir aile işletmesi :) Hele hele de işletmenin sahibesi dünya tatlısı Satı Teyze.. geçen yıl çıkan yangında baktıkları kedi ve köpekleri kurtarırken yangında vefat eden eşinin aziz hatırasına çok güzel sahip çıkıp yaşatan dünya tatlısı bir hanımefendi! Gidenin pişman olmayacağı güzel anılarına yenilerini ekleyeceği ayrıca organik mantı, kasap sucuğu, yumurta, tarhana, bal ve marmelat da alabileceğiniz nezih bir mekan. Canı gönülden tavsiye!

E
Emre Aydemir
bir ay önce

Hepinize selamlar dostlar ! Bir rastlantı sonucu gittiğim bir yer oldu ve çok uzun bir süre de favorim olacak gibi duruyor. Doğa ile iç içe, hemen hemen her ürünün köyün kooperatifindeki ev hanımları tarafından üretildiği, temiz ve eşsiz lezzetlere sahip bir yer. Menemenlerinden sıcak bazlamalarına, taze çaylarından kasap sucuklu yumurtalarına her şey çok güzeldi. ( Menemeni kesin söyleyin 😂 Gördüğünüz üzere biz 2 tane söyledik ) Uzun zaman sonra bu kadar temiz bir hava soludum ve havanın da etkisiyle açıkçası doymak bilmiyor insan. Çok bütçe dostu diyemem, ama net olarak ödediğim her kuruşa değdi diyebilirim. ( 4 Kişi için serpme kahvaltı haricinde olan ekstralar ile yaklaşık 4300 TL ) İşletme sahibi oranın yerlisi olan ve 50 yaşın üzerinde bir teyzemiz. Kendisine de sizlerin huzurunda ayriyeten bir kere daha teşekkür etmek isterim. Kendisi kahvaltımız esnasında gelip her şeyin yolunda gidip gitmediği konusunda bizlerle sohbet etti ve güzel temennilerini paylaştı. En güzeli de " Bizler de insanız bir hatamız olduysa telafi edelim." diyebilmesiydi. Malumunuz yaşadığımız çağ da pek de duyamaz olduk bu denli naif cümleleri. Yapabileceğim tek eleştiri bu denli güzel ve samimi bir işletmenin lavabolar için biraz daha özen göstermesi olacaktır. ( Kirli değil ancak birazcık eski ve elden geçirilmesi gerekiyor diyebilirim.) Haricinde söyleyebileceğim bir eleştiri yok açıkçası. Rezervasyon yaptırmanızı ve giderken rakım farkı dolayısıyla yanınıza bir adet polar almanızı öneririm. Bir sonraki kahvaltı maceramızda görüşmek üzere dostlar, esen kalın ! 🫎😊

G
Gizem TUNALI
3 ay önce

Buraya ilk kez Ankaradan geldik. Yorumlar güzeldi diye geldik açıkçası kesinlikle gönül rahatlığıyla gelin. Özellikle domates ve salatalığa bayıldım. Çok tazeydi. Hizmet ve atmosfer de cok iyi, temiz hava alarak kahvaltı yapabilirsiniz.

G
GL
6 ay önce

Deneyimli usta bir yorumcu olarak şunu başta belirteyim. Olumsuz yorumlara aldanmayın. Çık nezih, çok güzel, çok sıcak bir işletme. Satı ablanın işlettiği bu yer cidden övgüyü hak ediyor. Kahvaltısı çok güzel. Bol çeşit ve bol lezzetli. Her şey çok taze ve sıcak geldi. Bitenlerin yenisini istediğiniz de getiriyorlar. Üst katta şöminenin olduğu kısımda manzaraya karşı yaptık kahvaltımızı. Personel inanılmaz ilgili ve güler yüzlü. Kapıda karşılamada Şadi bey karşıladı güler yüzle. Karşılamadan uğurlamaya kendisi eşlik etti. Ayrıca kahvaltıda ki bal çok hoşuma gittiği için ayrıca bal siparişi verdim. 1 kilosu 500TL. Ankara’da ki bal fiyatları karşısında inanılmaz ucuz geldi balın fiyatı. Satı ablacım Allah bol kazanç versin. Her şey çok güzeldi. Ellerine emeğine sağlık.

RotaAl Yorumları

Yorum yazmak için giriş yap.

Henüz RotaAl yorumu yok. İlk sen yaz!

İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.