Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Manzara güzel ama deniz kıyısı tamamen yosun, ayrıca kayalık, kumsal güzel ama duş ve Soyunma kabini yok. Biz gittiğimizde yakındaki bir pansiyondan çok yüksek sesle müzik çalıyordu. Açıkçası denize girmesek bile piknik için kalmayı düşünmüştüm ama ses çok rahatsız edici olduğu için kalmadık.
Kandıranın en uzak planlarından biri, genel olarak kum sahil kısmı uzun. Cankurtaran hizmeti yok. Duş, giyinme kabini yok.Etrafında bir tane küçük bakkal tarzı ,pansiyonun hemen altında bir yer var. Hemen takında A101 var. Başka alışveriş yapabileceğiniz yer yok. Az birkaç pansiyon var. Günübirlik için daha uygun. Birde abhazlara ait bir anıt var. Fotoğraf ve videolarda paylaştım.
Suyu dalgalı ve ciddi tehlikeli! Yüzme bilmeyenin çok ileri gitmemesi gerekir.. istenmeyen sonuçlar olabilir Allah korusun.. suyu temiz ama dikkat edilmeli.. belediye biraz daha özen gösterebilir giyinme kabini vb gibi.. plajı güzel kum..
Deniz ve kum temizdi ama deniz çok dalgalıydı. Benim için tek kötü yanı giyinme kabini ve duş alanlarının olmaması
Heykelin sol tarafında güzel bir köy var
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.