Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Her anlamda güzel tatmin edici bi yer. Sadece tüm masaların ücretli olması biraz sıkıntı. 2026 Haziran için mangal ve semaver için 500er lira ödemeniz gerekiyor.
Sakin, huzurlu bir ortamı var. İstanbul’un kaosundan biraz uzaklaşmak için doğa ile iç içe çok güzel bir alan. Kuş sesleri ve yeşilliklerle dolu alanda biz piknik yapmak istedik. Alan çok büyük olduğu için kalabalık hissiyatı oluşmuyor. Yazın da tercih edeceğim ziyaret noktalarından biri olacak. Tek eksisi; genel girişin ücretli olması ve tuvaletlerin hem uzak hem de ücretinin pahalı olması.
İçeri araçla girmek için 100₺ ödedim Araçla kendimize uygun bi masa bulup yakınına park etme imkanı oldu. Etimizi yanımızda götürüp caminin oradaki restorandan mangal için 450₺ masa için 250₺ ödedim. WC’ler ücretli 10₺ fakat ücretli olmasına rağmen çok kirliydi Masalarda yemek kalıntıları ve yağ sıçramaları olduğu için çok fazla sinek ve karınca olabiliyor Bunların dışında göl manzarası ve doğa çok iyi özellikle çocuklu aileler için süper bir yer hamak ve çocuklarınızın enerjisini atması için top götürebilirsiniz oldukça geniş olan var. Göl’de deniz bisikleti ile tur atmak isterseniz 3 yetişkin 3 çocuk binebiliyor en uygun bisiklet fiyatı yarım saat 400₺ ila 600₺ arası değişiyor sadece mangal satın alırken kredi kartı geçerli diğerleri için nakit veya iban. Hafta içi gitmenizi tavsiye ederim. Göle ne kadar yakın oturmaya çalışırsanız mangal dumanına okadar çok maruz kalırsınız
Alana girerken araç katılım ücreti var 100 tl ( ~2,5 dolar). Doğa güzelliği ve alan kullanımı sosyal etkinlik açısından değer. İçerde tesis alanında ızgara ,pizza, serpme kahvaltı, demlik çay gibi tercih edilebilir menüler mevcut. Fiyat olarak şehir içi ile paralel. Kuş cıvıltıları, karga sesleri, su sesi,nehrin dinginliği halini sizin gibi tatmak isteyen insalar buraya gelmiş olacak. Hafta içi katılımları daha sakin olabilir. Bol keyifler…
Özel işletme olduğunu bilerek gelin. Otomobille giriş ücreti 120 TL. Masa ücreti 300 lira. Her şeye para istiyorlar ve asla düzen yok içeride. Biz hiç beğenmedik, karşıdaki millet bahçesi çok daha güzel ve düzenli ayrıca uygun fiyatlı. Bir daha gelmem.
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.