Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Otelde dün gece konakladık gezenti tur ile herkes genel olarak memnundu fakat bize bahçe odalarından birisi denk geldi ilk odaya girdiğimizde örümcekler ve örümcek ağlarıyla karşılaştık rica ettik süpürdüler yemekten sonra yatmak için odaya gittiğimizde ise odadaki rutubet bizi asla uyutmadı astım hastası olduğum için nefes almakta bile zorlandım . Odamızı değişirmek istedik boş oda yok denildi. Oda olarak bütün grup içinde en kötüsü bize düşmüştü diğer arkadaşlara sorduğumuzda memnunlardı fakat örümcekler ve rutubet resmen kabus gibi bi gece geçirmemize sebep oldu . Kahvaltı ve akşam yemeğine gelirsek akşam yemeğinde soğuklar gayet yeterliydi sadece yemek olarak çeşitlilik yoktu. Sabah kahvaltısında ise yine aynı şekilde bir çeşitlilik söz konusu değildi. Ama bizim için oda büyük bir kabus olunca iyi şeyleri bile gözümüz görmedi.
Baştan aşağı mükemmel deneyim. Odalar olsun çalışanlar olsun yetkililer olsun Kemal bey olsun hepsi güleryüzlülerdi. Odalar tertemiz çok rahat, yemekleri kahvaltısı bir o kadar güzeldi. Dinlenmenin ve manzaranın tadını çıkarabileceğiniz şahane bir işletme. Teşekkür ederiz .
otel tam dinlenme ve doğayla iç içi olmak isteyenlere uygun şehir gürültüsünden uzak çok beğendik ailece videodaki kuş seslerini dinlemeniz yeterli
Kalitesiyle, hijyeniyle, olağanüstü manzarasıyla mükemmel, kibar bir otel. Fiyatları hep makul kaldığı sürece herkesin tercih edeceği mekan olur.
Şu zamana kadar gittiğimiz en şahane oteldi. Muhteşem bir ilgi alaka var, her isteğimizle çok yakından ilgilendiler. Güler yüz, samimiyet tam puan, otel tertemiz ve çok güzel. Manzaraya diyecek sözümüz bile yok, büyülendik😍 çok tatlı ve tecrübeli bir şefleri var kahvaltı ve yemeklere bayıldık. Otelin yolları başta korkutabilir ama sağlı sollu o kadar güzel bir manzara var ki inanın huzurdan korku falan kalmıyor🫠Burada iki gece konakladık ama yetmedi kesinlikle tekrar geleceğimiz bir otel oldu💕
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.