Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Deniz kirli ve yosunlu, yüzmek neredeyse imkânsız. Sahilde çöp ve sigara izmaritleri her yerde. Aşırı kalabalık ve gürültülü bir ortam var, dinlenmek ya da keyif almak mümkün değil. Gittiğim yerler arasında en kötü deniz deneyimiydi.
Önceki yıllara göre aşırı kalabalık olmaya başladı. 😒 Uzun zamandır farklı yerleri tercih ediyorum ama Avşa'nın kendine has bir güzelliği var. Bunu da söylemeden geçemem.
İstanbul’a yakın güzel bir yer ancak plajı çok pis. Yosun ve otlar çok fazla. Havlunuzu atıp yüzebilirsiniz, temmuz 2024 iki şezlong ve bir şemsiye ücreti 250₺. Bence değmez.
Avşa adası turistlik bir yer olup kesinlikle gidilmesi gereken yerlerden... adaya sadece feribotlar la ulaşım sağlanıyor. her bütçeye hitap eden sakin bir yer, güzel ve derin bir denizi var. Her bütçeye hitap edecek türde tatil imkanı bulunmaktadır.
Gün batımının en güzel izleneceği adalardan birisi insanlar sahilden çekilip deniz ve gün batımıyla baş başa kaldığında ortaya huzur çıkıyor 😍resmi tatillerde adım atmamanız gereken bir yer
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.