Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Beni sinir eden sahildeki esnafın her sabah hunharca su harcamaları parklardaki fiskiyeler de aynı yaz kış açılıyor ev çoğunun yönü yola akıyor sonra suyumuz yok keşke bunlarada dikkat edilse
Ailenizle guvenle yürüyüşün keyfini çıkartabileceginiz bir alan
Belediye açık hava sineması yapmış rastgele gittik tesadüfen böyle bir etkinliğe denk geldik harikaydı tuvalet girişi 5 TL ve tertemiz insanlar saygılı
Trakya bölgesindeki gidilebilecek en Nezih ve kaliteli mekanlardan biri tavsiye ederim
İnsanlar temiz olduğu sürece tavsiye edeceğim güzel yerler den biri tabiki yolunuz düşerse bir deniz havası almanız için gidin derim
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.