Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Daha adım atar atmaz Necip abi tarafından evimizde gibi hissettik yol yorgunuyuz diye kahvelerimiz ikram edildi. Yeni bir tesis eksikler var ama işletme sahipleri Fatih ve Musa bey olsun Necip abi olsun her ihtiyacta hemen yardimci oluyorlar cok samimi ve güzel ortam dedigim gibi kendinizi evinizde gibi hissedeceginiz bir mekan sağolsun bol kazanclı hayirli isleri olsun.
2 geceliğine eşimle birlikte spontane bulduğumuz bir karavan parkı ama o kadar ilgili ve alakalılar ki gerçekten 5 yıldızı hak ediyorlar.. ortak alanda sıcak sudan çocuk oyun parkına kadar herşey düşünülmüş. Tuvaletler tertemiz ve herşeyi tamdı. Çok memnun kaldık..yine gelmeyi iple çekiyoruz..
Güzel temiz kendinizi aşırı güvende hissedeceğiniz genç işletmecilerin ellerinde zamanla bölgenin bir numarası olacak bi yer. Erdal ağbiyede ayrıca teşekkürler ilgi alaka 10 üzerinden 10. Yakın çevre de gezebileceginiz hayvanat bahçesi extrem park gibi etkinlik alanları mevcut.
2 karavan giderek 4 gece konakladığımız ve memnun kaldığımız bir karavan park alanı. Musa beye ilgi ve alakası için ve sürekli ihtiyacınız var mı diye herkese abilik yapan Erdal abiye de ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum. -Her karavan için ayrı elektrik, su, ve gri su gideri mevcut, her karavan için karavan önü yeşil alan yeterli büyüklükte - Tuvalet ve sıcak duş imkanı var, tuvaletler çok temiz ve sürekli kontrol ve temizliği yapılıyor - Bulaşık yıkama alanı mevcut - Çocuklar için minik bir oyun alanı var. Bursa’ya yolunuz düşerse, karavan kamp alanı olarak kesinlikle tercih edilebilecek bir yer.
Zamanın nasıl geçtiğini asla anlamadığım etrafında ağaçlar ve kuş sesleriyle çevrili bir alan.Aksam Gs-Fb maçını seyretmek üzere ortak alanı kullandık çok çok keyifli bir ortam vardı insanların bu şekilde mutlu olduğunu görmek ve bu denli keyifli bir ortam bulabilmek çok iyi hissettirdi.Yeni açılmışlar her şey zamanla güzelleşmiş gibi ağaçlar ekmişler,dostluklar kurulmuş biz çok beğendik.Tuvaletler tertemizdi.Konum çok olumluydu.İşletmecileri çok genç hoşsohbet insanlar kendilerini kutluyorum en yakın zamanda tekrar geleceğiz
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.