Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
O kadar bana önerdikleri kadar doğru çıkmadı at kafasının içerisine girdiğimizde resmen koltuklara oturmaktan çekindik koltuklar iğrenç bir durumdaydı bir sürü üzerinde kül vardı toz vardı zaten masa hayli hayli bir kirli tavuk pilav ayran söyledik gelen ekmekten de bir hayır gelmiyor Nimet’e bir şey demek istemiyorum ama yani nimet ya ne biliyim ekmek resmen kupkuruydu pilav tadı yoktu zaten o ayrı bir şey tavukta böyle nasıl diyim tam pişmemiş gibi de tavuk hani böyle bir hizmet olmaz yani hani de diyelim 60 TL’ye daha iyi şeyler yenene gibime geliyor ama yani sonucunda resmen pislikti yani gelen tabak bile kırıktı emanet gibi duruyordu tabak. Nasıl böyle bir hizmet olur ya ortam falan yalan içerisi sigara kokuyor buram buram yani hiç aile ile gidilemez aileler gitmesin
Resimdeki tavuk pilav ayran turşu sınırsız çay sadece 60 TL ve inanılmaz lezzetli. Sahibi de çok sıcak kanlı birisi. Ortamı çok sevdik. Çok makul birşey Güncel fiyat 75 TL. (Haziran 2024) Kalite halen aynı kalmış. Kafe sahibi fazladan aydan ikram etti. Para kazanma peşinde değil. Herkese hitap etmeye çalışıyor.
Rezalet bir yer. İşletmecilik tamamen bitmiş müşteriye bu kadar ayıp edilemez. Garsonlar fiyatlar bu diye gösterirken biz ise maç ücretinde ki fiyat listesinden ödeme yapıyoruz. O zaman başta niye biz fiyatlarda yanlış yönlendiriliyoruz.
Çok güzel işkembeli çorbaları ve benzeri şeylerin hepsini mükemmel kesinlikle sizi öneriyorum özellikle etin tadı çok güzeldi
Rezalet bir mekan insanları kazıklıyorlar üstelik çok saygısızlar esnaflık nedir bilmiyorlar
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.