Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Restauranta kahvaltı için gittiğimizde sadece serpme kahvaltı verdiklerini kahvaltı tabağı yada tek ürün çıkaramadıklarını belirterek serpme kahvaltıyı satmakta çok ısrarcı davrandılar ancak bunu istemediğimizi belirterek kahvaltı tabağını zor olsada sipariş verebilirdik, kahvaltı fena değildi ama çalışanlardaki temizlik yeterli değil eliyle bezssiz sildiği masadan sonra çatal bıçakları yine aynı eldivenle getirdi bardaklar desen zaten lekeli termosların yüzü ful çay. Bir şekilde idare etmeye çalıştık. Aslında çiftliğin bulunduğu alan güzel bakıma ihtiyaç var ve masa sandalyelerin değişmesi atmosferi birden değiştirir. Etraftaki çöplerin temizlenmesi gerekiyor. Kum yerine çimen ekseler bir nebze olsun kirli göstermemiş olur. Onun dışında ata binmek için 3 tur 300 tlydi. Çok yoğun olmamasına rağmen 1 saati aşkın sırada bekledik. Büfeden churchill söyledik 150 tl bir bardak ama soda desen sıcak limon desen bi tatlı kaşıpı bir türlü yapamadılar sanki içine tuz değil şeker atılmış gibiydi :(
O kadar kötüydü ki hayal korkuluğuna uğradık her zaman yol üstünde görüyorduk aklımızdaydı bugün aradık 3:30 gibi kahvaltınız devam ediyor mu diye istediğiniz saatte gelebilirsiniz kahvaltımız devam ediyor dediler sorun yok dediler geldik mekana kahvaltımız yok diyorlar dedim siz söylediniz diye geldim. Neyse bir şekilde ayarladılar kahvaltı verdiler keşke vermeseydiler mekan hiç hijyenik değil şu an kahvaltı yapıyorum arka masada köpekler masanın üstünde geziyor evet köpek bildiğiniz. Benim de köpeğim var aynı zaman da lokanta işletiyoruz bu asla hijyenik değil. Kimse de uyarmıyor. Kahvaltı desen geldik ve yemin ediyorum aç kaldık. Menemen ve yumurtayı yedik sadece her şey kötü bu arada kuymak istedik menemen getirdiler değişilim mi diyorlar artık bu kadar olmaz kalsın dedik. Bardaklar kirliydi değiştirdik masada peçete desen yok garsona sesleniyoruz duymuyor. Yani bir pazar günümüz heba oldu. Aslan Bey çiftliği diyince daha güzel bir mekan hayal etmiştim. Biz bir daha asla gelmeyiz sizi bilmiyorum.
Çok kötü bir işletme, tekerlekli sandalye veya bebek arabası ile hareket etmek çok zor. Ana girişten girdikten sonra tabelalardaki mescit ve wc yönünü takip etmeyin metruk bir yere çıkıyor mescit ve wc yok. Bi daha gelecegimizi sanmıyorum. Tavsiye etmiyorum. İstanbul’da ki çiftlik yorumları için beni takip edin.
Kahvaltı güzeldi, resmi tatil olduğu için biraz yetişmekte zorlandılar ama normal olduğunu düşünüyorum. Utv için gitmiştik iptal oldu, iptal olabileceğini düşünerek gitmekte fayda var. Kahvaltı tabağı 700 tl
Aslanbey Çiftliğine kahvaltıya gittik ve gerçekten çok memnun kaldık. Kişi sayımız az olmasına rağmen, manzara kısmı kalabalık gruplarla dolu olmasına rağmen ricamızı kırmayıp bizi oraya yerleştirdiler. Çalışanlar son derece güler yüzlü ve ilgiliydi, uzun zamandır işini bu kadar severek yapan bir ekiple karşılaşmamıştım. Hem kahvaltının lezzeti hem de tesisin sunduğu olanaklar beklentimizin çok üzerindeydi. Artık kahvaltı denince bizim için tek adres burası olacak 🤍
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.