Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Kahvaltısını beğendim. Ortam güzel yanında park var ve alakada güzeldi
Ailenizi alıp güzel bir kahvaltı yapabilirsiniz
Site içinde siteye uygun güzel ve mütevazi bir cafe. Kızımı ziyaret ettiğimizde dünürlerle beraber güzel bir çay, peşindende güzel birer Türk kahvesi içtik. Mekan harika.
Muhteşem lezzet arayanların durağı. Suyun büyülü sesinde sohbet, sıcakkanlı çalışanların elinden içtiğimiz kahve ile taçlandı. Dışardan misafir kabul ediliyor. Mutlaka deneyin..
Önceleri geldiğimizde güzeldi fakat son geldiğimizde durum içler acısıydı 2 çalışanla kahvaltı servisi vermeye çalışıyorlardı ilgi alaka sıfırdı ve kahvaltı bozmuştu kendini daha da gitmiyoruz .
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.