Bu yer için zengin içerik hazırlanıyor. Birkaç dakika içinde detaylı açıklama, ipuçları ve daha fazlası burada olacak.
Yorumlar
Google Yorumları
Personeller güler yüzlü ve müşterilerle fazlaca ilgililer. Çayları, kahveleri ve yemekleri çok lezzetli, güzel ve sıcak bir ortama sahip harika bir kafe, mutlaka uğramanızı tavsiye ederim.
Caddedeki avm nin yanindaki sokakta sakin bir mekan. Çalışanlar ilgili ve güler yüzlüydü. Waffle güzeldi tavsiye edebilirim.
Çayı güzel demişler, çay adını görünce bizde güzel bir çay içmek için hafta içi 16:30’da oturduk. Ancak müşteri gelmesine rağmen ne bir hoşgeldin dendi, ne de ısıtıcı açıldı. Çayı da çok kötüydü. Mekanın tek güzel yanı içerinin güzel dizayn edilmesi.
Zarif, temiz, güleryüzlü Sanatçı Melis'in nefis sesi ile mükemmel bir yer
Ortalama bir kafe idare eder
İçerik AI ile hazırlanıyor — birkaç dakika sonra sayfayı yenileyin.